Hallo, kennen jullie mij nog? Op 18 april 2010 zag ik het levenslicht, en even later kwam mijn vriendinnetje en die maakte dit leuke kiekje. Het was wel even wennen hoor, buiten mama's warme buik. En dan had ik ook nog van die lange benen!

Ik bleef een dromerig meisje, en stond vaak te dromen in de wei. Hier was ik 5 weken oud.

Ook speelde ik graag met mijn vriendje Alonso, soms werd ik gek van hem maar we waren onafscheidelijk.
Ik werd geschoren, en toen leek ik wel wit. Mijn vriendinnetje zei dat we naar de keuring gingen en dat ik me van mijn beste kant moest laten zien. Ik heb heel erg mijn best gedaan, en ik werd veulenkampioen. Vriendinnetje was beretrots op mij!

Vriendinnetje en ik deden heel vaak knuffelen, borstelen en kriebelen. Ik ben dol op kriebelen!

En we speelden samen met skippyballen! Ik was toen al 3 maanden oud.

Hier ben ik op een week na 4 maanden oud, ik speelde heel graag samen met Alonso met de hond. Helaas is Alonsa 2 dagen nadat deze foto is genomen overleden.. Ik was hier best een beetje verdrietig om, ik bleef helemaal alleen achter. Mama en Tante Gemma waren namelijk op vakantie...

Gelukkig is mama weer teruggekomen, en staan we nu vaker samen. Hier ben ik 7 maanden oud!

Sneeuw eten is vies!

Sneeuwsnor!

Ben ik niet al knap en een grote meid?

Ik ben inmiddels al 8 maanden oud!