Kennen jullie mij nog?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Kennen jullie mij nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 14:33

Afbeelding

Hallo, kennen jullie mij nog? Op 18 april 2010 zag ik het levenslicht, en even later kwam mijn vriendinnetje en die maakte dit leuke kiekje. Het was wel even wennen hoor, buiten mama's warme buik. En dan had ik ook nog van die lange benen!

Afbeelding

Afbeelding

Ik bleef een dromerig meisje, en stond vaak te dromen in de wei. Hier was ik 5 weken oud.

Afbeelding

Ook speelde ik graag met mijn vriendje Alonso, soms werd ik gek van hem maar we waren onafscheidelijk.

Ik werd geschoren, en toen leek ik wel wit. Mijn vriendinnetje zei dat we naar de keuring gingen en dat ik me van mijn beste kant moest laten zien. Ik heb heel erg mijn best gedaan, en ik werd veulenkampioen. Vriendinnetje was beretrots op mij!

Afbeelding

Vriendinnetje en ik deden heel vaak knuffelen, borstelen en kriebelen. Ik ben dol op kriebelen!

Afbeelding

En we speelden samen met skippyballen! Ik was toen al 3 maanden oud.

Afbeelding

Hier ben ik op een week na 4 maanden oud, ik speelde heel graag samen met Alonso met de hond. Helaas is Alonsa 2 dagen nadat deze foto is genomen overleden.. Ik was hier best een beetje verdrietig om, ik bleef helemaal alleen achter. Mama en Tante Gemma waren namelijk op vakantie...

Afbeelding

Gelukkig is mama weer teruggekomen, en staan we nu vaker samen. Hier ben ik 7 maanden oud!

Afbeelding

Afbeelding
Sneeuw eten is vies!

Afbeelding
Sneeuwsnor!

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Ben ik niet al knap en een grote meid? <3
Ik ben inmiddels al 8 maanden oud!

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 14:40

Citaat:
Hier ben ik op een week na 4 maanden oud, ik speelde heel graag samen met Alonso met de hond. Helaas is Alonsa 2 dagen nadat deze foto is genomen overleden.. Ik was hier best een beetje verdrietig om, ik bleef helemaal alleen achter. Mama en Tante Gemma waren namelijk op vakantie...

dit betekent als ik het goed begrijp dat ze al voor 4 maanden oud bij moeders weg was...langer dan een paar uur???

verder heel leuk dier ;) knappert ook...leuke foto's ook :)
Laatst bijgewerkt door AlexandraM op 23-12-10 15:02, in het totaal 1 keer bewerkt

dominiquesr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 14:44

wauw, gaaf hoor !
Laatst bijgewerkt door dominiquesr op 23-12-10 14:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 14:45

Nee begrijpt het verkeerd, Geanne is op een leeftijd van 4 maanden gespeent. Ze zou samen met Alonso naar een weiland in de buurt gaan, maar omdat door een noodlottig ongeval Alonso om het leven is gekomen is dat niet door gegaan. We hebben er toen voor gekozen om Gemma en Garuna (beide moeders) enkele weken naar dat weiland te brengen. Geanne was toen 4 maanden oud, en Alonso was dik 5 maanden oud. Op de foto waar de tekst bij staat zie je de moeders niet op de foto, maar ze zijn er wel hoor. De veulens waren inmiddels al behoorlijk zelfstandig en liepen niet meer de hele tijd bij moeders.

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:02

aah oke... ja ik vind persoonlijk 4 weken vroeg, net als dat mensen kittens met 6 weken al weg doen...
het is toch een groot gebeuren voor zoon beestje... Maar wel fijn dat mam nog in de buurt was... verder leuke foto's hoor :D mooi dier (ze wint ja ook niet voor niks he) en dat terwijl t niet mijn favo ras is ;)

shalinitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:18

mooie fotos. Miss is wel wat onbeleefd om te vragen maar ik ben toch zo nieuwgierig aan wat alonso is overleden ?

ps: Je hoeft het niet te vertellen als je niet wil

gr shalini

dominiquesr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:20

shalinitje schreef:
mooie fotos. Miss is wel wat onbeleefd om te vragen maar ik ben toch zo nieuwgierig aan wat alonso is overleden ?

gr shalini

daar ben ik ook wel benieuwd naar..

Anoniem

Re: Kennen jullie mij nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 17:50

Zie onderschrift

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 17:52

Jeetje, wat is die al groot geworden zeg, een hele dame!

shalinitje schreef:

gr shalini

Heeft op bokt gestaan > vastgezeten met z'n hoefje met alle gevolgen van dien helaas
[IM] Veel te jong, nog geen 5 maanden oud...

shalinitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 17:59

Evelyne79 schreef:
Jeetje, wat is die al groot geworden zeg, een hele dame!

shalinitje schreef:

gr shalini

Heeft op bokt gestaan > vastgezeten met z'n hoefje met alle gevolgen van dien helaas
[IM] Veel te jong, nog geen 5 maanden oud...

echt zo erg ik zou het nooit kunne een paardje afgeven ik zou alles doen maar ik heb dit niet gezien en ik geloof dat het het beste was voor alonso

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 18:07

ik bedoel btw 4 maanden :P niet weken hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 19:27

Shalinitje: Even cru gezegd, zijn hoef was eraf gerukt, er was niks meer aan te doen. Wij doen alles om onze paarden gezond te houden en als er iets nodig om ze weer gezond te krijgen zullen we dat zeker doen. Hier was niks meer aan te doen.

Alexandra: Als de merrie broodmager wordt en het veulen moddervet heb je weinig andere keus. De merrie is een te goede moeder, ze geeft alles aan het veulen waardoor er zelf aan onderdoor gaat. Je kan er niet tegen voeren.

shalinitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 20:09

[quote="Angela_"]Shalinitje: Even cru gezegd, zijn hoef was eraf gerukt, er was niks meer aan te doen. Wij doen alles om onze paarden gezond te houden en als er iets nodig om ze weer gezond te krijgen zullen we dat zeker doen. Hier was niks meer aan te doen.

sorry ik weet wel da je het beste gedaan hebt. Ik bedoelde er niet mee dat je niets gedaan hebt voor hem je kon hem niet meer helpen. En ik bedoelde eig dat ik het niet zou kunnen en toch maar zou blijven proberen ook al zou het niet gaan. Maar ik wilde er dus niet mee zeggen dat je niet hebt gedaan wat je kon

CloudDancing

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 01:48

Wat wordt dat dametje al groot zeg!!
Ze ziet er heel goed uit.

Ik weet 100% zeker dat jullie alles gedaan zouden hebben om het Alonso zo pijnloos mogelijk te maken. Hier was inderdaad, hoe oneerlijk ook, geen andere uitweg meer voor.

Geniet van je merrietje......ze ziet er heel goed uit en ze is prachtig.

marjoleinft

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 02:02

nou meis ze ziet er goed uit!
en ik kan hier iedereen vertellen dat hun goed voor de paarden zorgen,
wij hebben namelijk ook een paardje bij hun vandaan.

XMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 15:19

Wat lief!
Ze ziet er ook heel goed uit;)

vannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 15:23

zo, die is gegroeid zeg!!!
prachtige dame heb je!