Spelen hengstveulens

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lailapri

Spelen hengstveulens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-10 12:49

Vandaag voor het eerst mijn hengstveulen echt zien spelen. Eerder hapte hij wel wat maar echt spelen was het niet. Ik had speciaal voor hem geregeld dat hij een hengstveulenvriendje had, maar hij keek er niet naar om, sterker nog hij vond het gezelliger met de merrie's. Toen kwam er een 2 jarige shetlanderhengstje en die wilde graag spelen maar dan stond delano meteen achter zijn mams. En nu vandaag weer een geprobeert en hij viel meteen dat kleine zwarte wollige ding aan. Echt schattig dat baby spelen en leukste is dat er meer ruinen in die groep staan die allemaal met hem willen babyspelen. Ze doen erg voorzichtig met hem. Hij is nu ruim 6 maanden, maar loopt nog bij mamma. Mamma (niet drachtig) vond alle aandacht van de ruinen ook wel leuk en werd spontaan hengstig terwijl ze naar me hengst niet omkijkt.

Nu is mijn vraag, hebben jullie een draak van een veulen of ook een lief zacht mannetje?

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 12:51

Ons hengstveulen is ook erg speels en heeft daarom ook een maatje van zijn eigen leeftijd :) Ze happen elkaar wat en beuken tegen elkaar aan. Straks bijten ze elkaar ook in de knieen, dat is altijd komisch om te zien, want meestal gaan ze dan op hun knieen zitten :')

Nicole288

Re: Spelen hengstveulens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:30

F-AM -> KS

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:33

Ik had deze zomer een draak van een veulen, maar nu word hij flink op zijn kop gezeten door een veulen wat een heel stuk groter is en dat scheelt wel :D
Maar het is wel leuk als ze zo lief en schattig spelen *D

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-10 15:50

nou hier gaat het zo van oudere pony wacht. Veulen bijv oudere pony in been. Oudere pony trekt been weg wacht even en hapt naar been veulen. En dan is veulen weer aan de beurt. Niet echt wild dus.

Jeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 23:23

Hengstveulen van dit jaar is een erg zacht en makkelijk mannetje.
Twee jaar terug had ik twee stoeifanaatjes, was echt een geweldig gezicht. Er liep toen ook nog een ander leeftijdsgenootje bij, ook een hengstje. Nou die hebben zich zo vreselijk vermaakt met elkaar. Dat ging maar door!! Eten, slapen en stoeien was het!! Heerlijk!!! Kun je uren naar kijken!!
Vooral elkaar op de knieën dwingen was erg leuk!!!