Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Reflector schreef:Zou hij in nog meer stamboeken aangeboden worden of blijft het bij deze stamboeken?
juliomariner schreef:Met zo'n onbekende vader commercieel volgens mij nog niet interessant
Reflector schreef:Wat zou de grootste reden zijn om deze hengst te gebruiken voor je merrie en wat wil je met de nakomeling doen? Eigen gebruik?
Citaat:Het achterbeen wordt niet resoluut ondergebracht en treed niet voldoende onder vind ik
Citaat:ps: Heb er zelf eentje drachtig van, te verwachten rond half maart.
cjb schreef:"wood" Ik heb eens gekeken naar jou posts die recent zijn geplaatst.
Daarin komt in meer als 90% de link naar bagoniebos terug.
Het lijkt mij dan ook niet echt objectief dat jij op deze hengst reageert.
Of je hebt aandalen in dit bedrijf of je bent er op een andere manier mee verbonden.
Wood - Bos 1+1=.....
wood schreef:cjb schreef:"wood" Ik heb eens gekeken naar jou posts die recent zijn geplaatst.
Daarin komt in meer als 90% de link naar bagoniebos terug.
Het lijkt mij dan ook niet echt objectief dat jij op deze hengst reageert.
Of je hebt aandalen in dit bedrijf of je bent er op een andere manier mee verbonden.
Wood - Bos 1+1=.....
Zo recent zijn mijn posts niet.. en blijkbaar heb jij dan veel tijd te veel om mijn doen en laten uit te pluizen..
en idd, ik bezit 100% aandelen in dit bedrijf, maar denk niet dat ik op een of andere manier subjectieve commentaar gegeven heb.
Afgunst is een slechte ziekte...