Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Feelsoproud schreef:Ik heb er laatst een 3 tal nakomelingen van zien vrijspringen(mijn baas is-of was-blijkbaar nogal gek van Cancara).
En ze passen allemaal in de brschrijving die Besita al gaf:groot,lomp,en buiten vermogen weinig kwaéliteit op de sprong(hij vererft zichzelf dus wel goed door![]()
).Wel konden ze vrij goed bewegen.
pouttre schreef:OkéDie wordt het dan niet volgend jaar, zag ook op de website dat het dekgeld van Air Jordan terug gedaalt is, lijkt me een zeer interessante hengst.
maar die moet ik eerst nog wat beter uitzoeken welk type merrie hij nodig heeft.
besita schreef:pouttre schreef:OkéDie wordt het dan niet volgend jaar, zag ook op de website dat het dekgeld van Air Jordan terug gedaalt is, lijkt me een zeer interessante hengst.
maar die moet ik eerst nog wat beter uitzoeken welk type merrie hij nodig heeft.
oh das mooi ..dat vind ik echt een hengst die buiten verwachting goed vererft ..zelf heb ik bij de hengst in parcours geen WOW gevoel ..( wel goed hoor daar niet van ) maar van de nakomelingen echt al een paar hele goede nakomelingen van gezien !!
Excuseme schreef:besita schreef:OkéDie wordt het dan niet volgend jaar, zag ook op de website dat het dekgeld van Air Jordan terug gedaalt is, lijkt me een zeer interessante hengst.
davy schreef:Wat is de reden van de verlaging? In het verleden is het toch 1.500 euro geweest (en misschien zelfs meer)
besita schreef:ja hij staat daar al twee jaar ..
maar frankrijk is moeilijk vind ik om sperma te bekomen ..die werken met contracten en je moet cheques afgeven die dan op bepaalde tijdstippen geïnt worden ..of voor buitenlander is het heel vaak de volle mep betalen nog voor er één druppel verzonden wordt ..zelfs met vers