Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DiamondHorse schreef:Dit is een video van Art-Uma die hij gemaakt heeft op de afstammelingen keuring van Apache, waarschijnlijk heb je deze video al een keer ergens gespot, maar het geeft al een aardig beeld over de combinatie apache met een aantal verschillend gefokte merrie's http://www.vimeo.com/6645397
Reflector schreef:Dat is inderdaad het geval dat de hengstenkeuringscommissie graag bewezen bloedlijnen ziet aan vaderskant maar vooral ook aan moederskant. Persoonlijk vind ik het wel jammer zoals jouw verhaal hierboven want zo lopen we ook hele leuke hengsten mis die een bijzonder goed exterieur hebben.
De hengst spreekt mij wel aan en ik wil heel graag de hengst aan de hand zien om te kijken wat zijn goede punten kunnen zijn voor onze merrie. Eerstvolgende hengstenshow maar proberen present te zijn om hem te kunnen zien.
Reflector schreef:Dat is inderdaad het geval dat de hengstenkeuringscommissie graag bewezen bloedlijnen ziet aan vaderskant maar vooral ook aan moederskant. Persoonlijk vind ik het wel jammer zoals jouw verhaal hierboven want zo lopen we ook hele leuke hengsten mis die een bijzonder goed exterieur hebben