Winter Wedstrijddag, een wedstrijddag voor leden van de Aangespannen Haflinger, menners en ruiters, niet voor winstpunten, gezelligheid staat voorop.......
Ik zit te twijfelen... mischien volgend jaar als ik zeker weet dat ze het kan.
apollootje
Geplaatst: 19-12-10 15:32
Misschien, heel misschien doen wij ook mee met de dressuur. Denk wel dat ik me ga opgeven, dan zien we wel of het uiteindelijk gaat lukken..
Bij ons zijn de pony's ziek geweest en staan al enkele weken op rust. Met veel geluk kunnen we in het nieuwe jaar weer rustig beginnen met trainen en vanaf half januari weer weg van stal. Dus misschien kunnen we met 2 weekjes trainen nog wel een poging wagen tijdens de WWD. Zal dan niet iets spectaculairs worden (of misschien een super rodeorondje) maar is wel een mooie oefening.
Ik doe misschien mee met een haflinger van iemand anders, die hebben ze net een paar maand. Zelf heb ik er maar 2x op gezeten maar dan doen we even mee om te kijken hoe ver hij is. In welke klasse weet ik nog niet, het is net waar plek is (B of L1).
mait
Geplaatst: 28-01-11 10:30
Wij doen ook weer mee.
2 paarden in de Z1, waarvan 1 ook L springen en de hoogtesprong en de ander nog een L1 proef. Tot volgende week!
HaffieIngrid
Geplaatst: 28-01-11 12:42
ik kom ook! in de B met Walicia van de Edelweiss, kijken hoe ze het gaat doen:)