Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sugarfoot schreef:astridelise schreef:Schwarzwalder Fuchs kan het ook zijn.
Een Schwarzwälder Fuchs is te donker.... Dan denk ook ik meer aan een Belg
Sugarfoot schreef:Een Schwarzwälder Fuchs is te donker.... Dan denk ook ik meer aan een Belg
Adil18 schreef:De Schwarzwälder staan inderdaad bekend om hun donkere voskleur ,maar er zijn er genoeg met een "haflingerkleur"
Echter zijn deze paarden in de regel erg zwaar, in ieder geval zwaarder dan en Tinker zou ik zeggen.
Sugarfoot schreef:Adil18 schreef:De Schwarzwälder staan inderdaad bekend om hun donkere voskleur ,maar er zijn er genoeg met een "haflingerkleur"
Echter zijn deze paarden in de regel erg zwaar, in ieder geval zwaarder dan en Tinker zou ik zeggen.
Dat klopt, maar toch zijn die met de lichte fuchskleur altijd goed te onderscheiden van een Haflinger.
Citaat:Dat klopt, maar toch zijn die met de lichte fuchskleur altijd goed te onderscheiden van een Haflinger.
Citaat:Euh, daar verkijk je je imo toch echt hoor:
Allemaal Schwarzwälder Füchse...!
Sugarfoot schreef:Ik zie er ook echt een Fuchs in... geen Haflinger! Ze hebben echt dat rastypische wat een Haflinger niet heeft, het gaat natuurlijk niet alleen om de kleur maar ook om de bouw.
Adil18 schreef:Sugarfoot schreef:Ik zie er ook echt een Fuchs in... geen Haflinger! Ze hebben echt dat rastypische wat een Haflinger niet heeft, het gaat natuurlijk niet alleen om de kleur maar ook om de bouw.
Jaaaaaaa, maar dat zei je niet, het ging jou volgens mij toch echt om de kleur als ik zo jouw laatste posts lees, dus wilde even qua kleur het tegendeel bewijzen. Dat ze ander gebouwd zijn hoeven we niet over in discussie te gaan, ik gaf in mijn eerste post al aan dat de SF in de regel veel zwaarder gebouwd is.