Ik heb er geen nakomeling van maar de volle zus (Bostrade) is van mij, Ik ben erg benieuwd naar jou merrie (afstamming) en natuurlijk straks naar het veulen wat daaruit komt
Ik heb een half zus van Vic en zij heeft hetzelfde sterke achterbeen. Tegelijkertijd toen ik haar ging kopen heb ik een nakomeling van Vic gezien en dat was ook een goed bewegend dier. Vorig jaar had hij van de drie hengsten aangeboden voor de keuring er 2 door naar de 3de bezichtiging. Mijn buurman is een van de eerdere eigenaren van deze hengst geweest en vertelde mij dat het in principe een brave hengst was maar dat er door mismanagement in zijn vroege jaren hij wat heethoofdig is geworden. Voor de beweging zou ik hem wel proberen echter de lijn is een beetje rillerig dus je hebt wel een nuchtere merrie nodig.
Ik kijk nu op de KWPN site en hij komt in de showavond opdraven voor talent meets talent onderdeel. Ben erg gecharmeerd van de hengst wat ik tot nu toe zie.
Ik heb een paar filmpjes van hem. Ik vond hem tegenvallen, veel spanning in stap, draf en galop. Ik had er denk ik meer van verwacht. Ik ga ze nu even uploaden, dan zien jullie ze zo.
Hebben jullie gezien dat Vic zeker met zijn voorhand bijna op 1 spoor loopt. Opzich knap natuurlijk maar dat kan toch niet de bedoeling zijn. Jammer vanaf de zijkant zie je een paard wat met expressie loopt (met weinig ruggebruik) maar als die op je af komt brrr..
Ik heb een 3,5 jarige merrie vic x ferro x pion. Nu 2,5 maand ongeveer onder het zadel, heerlijk dier om te rijden! Lijkt wel alsof ze 's nachts aan de studie zit, zo snel als ze leert!