[H][KWPN]Springhengst voor Hamlet x Casimir x Voltaire

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xtvax

[H][KWPN]Springhengst voor Hamlet x Casimir x Voltaire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-10 15:19

Aandachts/verbeter punten:
* sterk beenwerk (merrie is goed op de benen, maar wat teer, mag meer bot)
* vermogen
* maat (merrie 1.63m)
* ruggebruik tijdens springen

Merrie heeft goede gangen, veel activiteit, veel inzet, goed karakter, goede springtechniek, maar mist hierbij wat ruggebruik.
Qua lijf/bouw niet echte aandachtspunten. Is iets toontredend, dus dat is wel aandachtspuntje.
Laatst bijgewerkt door Nicole288 op 07-12-10 15:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

celano

Re: Springhengst voor Hamlet x Casimir x Voltaire

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 15:31

Arizona? Veel maat, veel bot, onbegrenst vermogen, springt heel goed en staat in de buurt! (Abcoude)

Merrie moet wel iets 'bloed' hebben. Onze Arizona mocht iets bloederiger. Maar echt super goed veulen.

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 15:41

xtvax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-10 09:28

Heb even gekeken naar een foto maar heb eigenlijk geen eentje waar je fatsoenlijk iets uit kan opmaken. Ga wel kijken of ik er nog een kan maken.
Merrie heeft wel voldoende bloed. Vind Arizona wel weer hééél veel maat hebben. ALs de nakomeling rond de 1.66/67m wordt vind ik prima, hoeft van mij geen reus te worden :o
(jaja.. je weet natuurlijk nooit wat eruit komt, maar Arizona met 1.79m... pffff, veulen zou net die hoogte meekrijgen..)