Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
daarom staat ie ook op krullen. anders wordt ie tonnetje rond alleen al door het stro
. Ga kijken of ik over kan op hooi ipv kuil en hoop dat ik dan over een aantal weken wat resultaat ga zien.
.
. Ben heel benieuwd hoeveel nou wat is.
.
Kelly_Taco schreef:Maar jij hebt een hengst Cloor, de verbruiken veel meer.
Adorno krijgt maar 3/4 biks en 3/4 graan op een dag en 2x flink kuil.
Na het rijden 1/2 slobber en 1/2 muesli (nature best)
sinds hij thuis staat verbruikt hij ook veel meer, hij maakt veel meer meters nu natuurlijk. Daarbij zijn we afgelopen april van kuil naar (droog)voordroog gegaan en dat scheelt ook een hele hap. Maar jij hebt gezien hoe hij was afgevallen toen hij in Lisse stond. Ik was toen al aangevangen met het opschroeven van het voer, terwijl hij al jarenlang op het zelfde stond en daar ook gewoon heel lekker barok op was. Dus ik vermoed dat de overgang van kuil naar voordroog op termijn ook een oorzaak was? wellicht doet de leeftijd ook mee? cloris schreef:Nou hier moet er flink gevoerd worden hoor, 3KG krachtvoer/2KG Seniores Priores/6handjes (flinke) Luccerne en 5x voordroog per dag gaat er hier doorheen. Geef ik minder? dan wordt hij echt schraal