Nine is gouden boktmerrieveulen 2010 geworden en ik wil iedereen nogmaals ontzettend bedanken voor het stemmen op Nine!!! Ik ben zo ongelovelijk trots dat jullie Nine hebben uitgekozen! En ik ben ook wel ontroerd, want een mooiere afsluiter van het hele verhaal rondom Nine had ik me niet kunnen wensen

Ik wilde al langer een topic maken maar het was er nog niet van gekomen tot nu toe. Maar twee weken geleden was Sukana van bokt hier voor een fotoshoot voor het geboortekaartje van ons babytje dat op komst is, en ze heeft gelijk ook wat fototjes gemaakt van de paardjes

Nine is inmiddels 8 maanden oud! Alweer bijna een jaarling, de tijd gaat snel! Ze zit heel dik in de vacht op moment, echt een wolbaaltje, maar haar hoofdje blijft echt prachtig klein, ik ben helemaal verliefd op haar hoofdje

Ze is nu al twee maanden gescheiden van haar moeder en heeft sinds die tijd een hele lieve vriendin waar ze mee samen staat, ons prachtige welsh A merrieveulentjes Mellow, die is nu 7 maanden oud. Ze zijn echt dikke vriendinnen