Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jaime_ schreef:[EA-TK-PP] 4 Jarige Fjordenmerrie van Timor. misschien kan zij wat meer vertellen over de moeder? en anders.. als je het levensnummer hebt is er vast ook wel het 1 en ander te achterhalen
Jaime_ schreef:Vaak kunnen de fokkers je daar alsnog heel veel informatie over geven hoor en dat topic wat ik poste van die fjord die ook whisper heet, zou ze dat niet kunnen zijn ?
Stagediver schreef:Mijn pony heb ook hele erge exceem, Ik heb haar sinds oktober, en helaas niets aan gedaan, Helemaal afgeschuurd staart en manen, Nu heeft ze het nog en het is al December, geef haar dreinage compositum en smeer sweet itch elke dag dat werkt wel:) Misschien komt het dan toch voort uit haar moeder, heb je toevallig fotos?? kan je me iets vertellen over whisper haar gedrag?
jannegien schreef:Stagediver schreef:Mijn pony heb ook hele erge exceem, Ik heb haar sinds oktober, en helaas niets aan gedaan, Helemaal afgeschuurd staart en manen, Nu heeft ze het nog en het is al December, geef haar dreinage compositum en smeer sweet itch elke dag dat werkt wel:) Misschien komt het dan toch voort uit haar moeder, heb je toevallig fotos?? kan je me iets vertellen over whisper haar gedrag?
Pybelien kreeg een aantal jaar geleden ook eczeem verschijnselen. Tevens dochter Zienna en zoon bodo hadden tekenen van eczeem. Veel wordt ook door het milieu veroorzaakt maar denk dat er in deze bloedlijn toch ook wel een sterke aanleg of overgevoeligheid er voor ligt.
Jaime_ schreef:Fokken wil ik je echt afraden!!! Mijn fjord heeft ook lichte-eczeem, en dat vind ik zo verschrikkelijk sneu..
Kheb zelf zonne-allergie, en ik weet hoe erg jeuk kan zijn, kan je echt helemaal gek maken, wat dat betreft is jeuk nog erger dan pijn..