Liz Noreia en nakomelingen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Roweentje89

Liz Noreia en nakomelingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-10 00:11

Ik zou graag van bokkers eens meer informatie horen of Liz Noreia en zijn nakomelingen.
De enige informatie wat ik van hem kan vinden is op de site van waar hij nu staat.

Hebben jullie zelf ervaringen met Noreia mbt zijn karakter e.d. Of hebben jullie misschien een nakomeling van hem zou ik graag horen hoe deze uitgroeien.
Ik krijg zelf waarschijnlijk een jaarling van hem en ben dus erg benieuwd naar eventuele broers/zussen en hun karakters en prestaties.
En ik ben benieuwd naar de schofthoogtes van zijn nakomelingen. Hij zelf is 1.49, dat weet ik wel.

Foto's zijn ook zeeeeeeeeer geliefd! :)

SuSEQ

Re: Liz Noreia en nakomelingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 00:43

Noreia is in 2006 ggk in België, dus de eerste jaargang is nu pas 3 jaar. Veel rij-ervaring is er dus nog niet.

Volgens zijn eigenaren fokt hij vrij fijn; ik ben eens benieuwd hoe de oudsten er nu uitzien.

Ik moet eens zoeken maar heb wel ergens foto's van de laatste HK begin dit jaar in Oud-Heverlee.

Roweentje89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-10 00:58

Oh foto's zou fijn zijn. Ja ik wist dat hij in 2006 is goedgekeurd dus er kunnen 3/4 jarige rondlopen.
Ik bedoel met prestaties ook niet echt rijprestaties van Z niveau maar keuringen en qua karakter in omgang en onder het zadel/met inrijden. De jaarling waar ik het over heb heeft als opa langs moeders kant Master.
Zijn moeder was een iets zwaarder type dus denk dat er wel iets moois van kan worden.

SuSEQ

Re: Liz Noreia en nakomelingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 04:33

Geen vierjarigen. Hij is uit Oostenrijk geïmporteerd meteen na zijn goedkeuring als driejarige. Veulentjes hebben 11 maand nodig om te rijpen... ;)

Wat is de stamboeknaam van de moeder?

Roweentje89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-10 08:05

Ja maar we zijn bijna 2011 he. Ik zit al met dat jaartal in mijn hoofd.

Zie pb.