Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
dan zijn ze zo lekker wollig net van dei lieve schattige beertjes met dei lieve koppies van hun!!Ook altijd als ik een shet zie staan moet ik nog even lang naar um kijke ik vin ze zooo leuk
!Ik heb leren rijden op een shet! Ik heb wel 4 of 5 jaar op um gereden, maar toen werd ik toch echt te groot voor haar... dat was wel jammer!
Ze heet Astrid en is een donker vosje. Het is een merrie van 15 jaar met een schofthoogte van 1 á 1.05 meter. Het is echt een lieverd, maar bijt als ze dr zin niet krijgt en als je iets doet wat ze niet wilt dan draait ze der kont naar je toe en dan moet je snel wegwezen!
en ze worden idd best snel dik volgens mij, Astrid heeft nu ook al een lekker grasbuikje en een tijdje geleden was ik met een vriendin van me (bliksemluver op bokt) met der aan het wandelen en toen was er zo'n mevrouw en nog wat mensen met een hondje, zo'n klein keffertje en toen zei die mevrouw tegen dat hondje: Sst, beetje rustig bij dat zwangere paardje, terwijl ze dat niet is!
hij is zooo liefff 
en daardoor durfde het zoontje niet meer te rijden)