Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ibbel schreef:Hooi, hooi en hooi. En áls je dan per se iets van vitamientjes wilt voeren (en met goed hooi is dat onzin), voer dan gewoon vitaminekorrels of zo'n Pavokoek oid. Tenzij je paard écht hoog in het werk staat (dagelijks meerdere uren flink trainen) is krachtvoer voor een IJsco echt niet nodig.
hestejente schreef:Ik voer pavokoeken en daar doet mijn paard het prima op. Niks geen harde manenkam of wat ook hoor. Als je 1 zo'n koek vergelijkt met 2 kilo muesli of biks zit er zelfs minder suiker in. Zijn hele topics over, kijk daar maar eens hoe het allemaal is berekend (aangezien ik zo cijferblind ben als een pak karnemelk)
Ibbel schreef:Hooi, hooi en hooi. En áls je dan per se iets van vitamientjes wilt voeren (en met goed hooi is dat onzin), voer dan gewoon vitaminekorrels of zo'n Pavokoek oid. Tenzij je paard écht hoog in het werk staat (dagelijks meerdere uren flink trainen) is krachtvoer voor een IJsco echt niet nodig.