Heb een vraagje,ik heb sinds 9-11-10 een nieuwe aanwinst,een tinkerhengstje van 7 mnd,

Hij is mijn tweede veulen dat ik ooit heb gekocht,maar mijn vorige was echt een ontzettende klier,pas toen hij geruind was,werd hij het liefste paard wat je je kon wensen(ook een tinker overigens).
Deze is zoooooo rustig,hij komt de hele tijd knuffelen en is gewoon heel kalm,ik heb hem nog niet uit zijn plaat zien gaan ofzo,als ik aan het uitmesten ben ploft hij een meter van mij neer en gaat languit slapen(lees snurken).
Toen hij net bij mij was is hij wel verkouden geworden,maar volgens de veearts was dat omdat hij de dag voor hij gebracht werd ontwormt is en de dag dat hij kwam voor de reis nog ingeent,hij had ook flink gezweet op de trailer en het heeft die week alleen maar geregend.
Nu is hij na een antibioticakuur weer beter,maar ik maak me zorgen of dat rustige wel normaal is voor een veulen?
Wie kan me helpen?ik blijf maar piekeren,volgens de veearts is hij in orde,hij eet en drinkt goed,dus uiterlijk is er niks te zien,maar ja,ik maak me vlug zorgen om mijn paardjes,

Groetjes Cindy.