Flora's Hof Peter Pan en Evenaar

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ikkx

Flora's Hof Peter Pan en Evenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-10 14:03

Onlangs hebben we een leuke 11-jarige ponymerrie (1,40m) gekocht van F.H. Peter Pan X Evenaar.

Maar ik kan nergens informatie en leuke foto's vinden!

Familieleden zijn ook altijd welkom!

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 15:38

Flora's Hof Peter Pan: geboren 1981, kleur donkerbruin, maat 144 cm,
Welsh Partbred: V: Downland Folklore (Welsh, Elite en Prestatie); M: Balkis OX (Darzee OX x Trypolis OX)

Evenaar: Op deze site: http://www.nrps.nl/hengsten/d-ponys.pdf ... en dan scrollen tot je bij Evenaar komt (pg 12 ongeveer)

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 16:10

Peterina schreef:
Flora's Hof Peter Pan: geboren 1981, kleur donkerbruin, maat 144 cm,
Welsh Partbred: V: Downland Folklore (Welsh, Elite en Prestatie); M: Balkis OX (Darzee OX x Trypolis OX)

Was Flora's Hof Peter Pan geen sectie K hengst? Volgens mij zou hij nu onder NWR vallen en niet onder de partbreds.

Mijn merrie is een kleindochter van Flora's Hof Peter Pan. Zijn stamboom en een aantal foto's van voorouders vind je hier.

Dit is een foto van hem:
Afbeelding

Hieronder zie je twee foto's van de moeder van mijn merrie, dus een halfzus van jouw merrie. Helaas leeft ze niet meer.
Afbeelding

Afbeelding

Verder kan ik je niet aan heel veel informatie helpen. Ik heb nog wel een foto van Downland Folklore, de vader van Flora's Hof Peter Pan:
Afbeelding

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 16:52

Ik heb deze hengst wel gekend :) Stage gelopen op een stal waar hij toendertijd stond en nog een keer mee naar de hengstenkeuring geweest. Moet nog wel ergens een foto hebben en een paar filmpjes, maar zou zo even niet weten waar :)

MichelleFl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 10:55

ik weet geloof ik iemand die familie heeft!
ikga het voor je navragen en dan zal ik het je zeggen!

Ikkx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-10 21:41

Hey bedankt allemaal! Ik wacht met smart op de volgende info....

rosalielobke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 21:40

ik had een pony Lobke die is in februari overleden. Maar zij was een dochter van Flora's hof peter pan en ik ben ook heel benieuwt naar haar familie verder maar hier in ieder geval een foto van haar lukt alleen niet echt hier op te zetten...:(