hij staat niet in de hengstenboeken van het NSPS. Dan is hij OF ggk bij het nmprs, OF het was het leuke hengstje van de buurman, waar de buurvrouw een veulentje van wilde. Ik neem aan dat hij niet opgenomen is in het stamboek?
het is niet 'een hengstje van de buurman' als je z'n naam intypt op google krijg je wel vaak zen naam bij keuringen enzoo.. en er staat ook iets bij van: Nederlandse Mini Paarden Registratie Stamboek
yes, NMPRS. Kwam me al onbekend voor, maar Martin is natuurlijk wel bekend bij NSPS, en Hotze natuurlijk ook. Dan kan ik je niet verder helpen, maar nu weet je wel in welke hoek je het zoeken moet. Op de site van nmprs staan ook foto's van de hengsten / hengstjes geloof ik. Staat me iets van bij. Succes met je zoektocht!
Je zou ook het NMPRS een mailtje kunnen sturen met de vraag of zij toevallig nog een foto hebben?
milouhoefs
Geplaatst: 19-08-14 10:48
Lang geleden is dit bericht geplaatst maar ik wil toch reageren. Het is zeker geen hengst vd buurman maar een eerste premie dekhengst die naar Hongarije geexporteerd is.