Nakomelingen van Dutchman

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DangerBoyE

Nakomelingen van Dutchman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-10 19:25

Hallo!!

Mijn naam is Mirjam en ik ben opzoek naar nakomelingen van Dutchman. Ik heb zelf een 14 jarige ruin genaamd Danger Boy E. Hij is 1.56 hoog, heeft witte voeten en een brede bles. Ook heeft hij opvallende blonden manen. Ik zou graag in contact komen met iemand die ook een nakomeling van deze hengst heeft. Je kunt hier reageren of mailen naar:

m.hin@hotmail.com

Alvast bedankt! -xXx- Mirr.

Jettie1992

Re: Nakomelingen van Dutchman

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 11:09

Ik heb een merrie van Dutchboy. Volgens mij is dat de vader van Dutchman. Me merrie heet Parosa W, 13 jaar, bruin en is een dutchboy X purioso x joost.
Springen en crossen vind ze geweldig.

Zena_Velano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 10:01

hey Mirjam!

Wij hebben bij ons thuis een nakomeling van Dutchman!
Het is een 15- jarige ruin van 1.54 meter. Hij heeft met mij Z1 dressuur gelopen en L gesprongen, mijn zus wou hem niet verkopen dus hij loopt nu met haar M1 tussen de paarden!

Groetjes Anne

LovelyLinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 17:10

Hoi,

Wij hebben een 13-jarige merrie van Dutchman, van rond de 1.60, naam Dutchgirl Dapfne. Wordt zowel onder het zadel als mee voor de wagen gereden (mendurance). Ze is egaal donkerbruin en een pittige tante. Veel energie, lange afstanden is echt haar ding. Dressuur vindt ze voor een half uur leuk.
Springen is niet ons ding, maar vindt ze wel heel leuk. Crossen nooit geprobeerd, maar schat in dat ze dat ook wel leuk vindt.

DangerBoyE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-10 10:53

Dank je wel voor jullie reacties! Hebben jullie misschien ook foto's van jullie paarden/pony's? Lijkt me leuk om eens te kijken of ze op mijn pony lijken:) Weten jullie misschien ook waar ik foto's van Dutchman kan vinden? Ik heb google al geprobeerd maar kreeg alleen maar schepen. xd

Dubbelblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 11:43

Jettie1992 schreef:
Ik heb een merrie van Dutchboy. Volgens mij is dat de vader van Dutchman. Me merrie heet Parosa W, 13 jaar, bruin en is een dutchboy X purioso x joost.
Springen en crossen vind ze geweldig.

En hier een dochter daarvan. Orame x Dutchboy x Purioso.
Zarosa W. 6 jaar, bruin, superveel vermogen om te springen maar kan ook supermooi een dressuurproef lopen.

cristinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 23:52

Ik heb een hengst gehad van Dutchman. Is 1.53 cm, nu ruin en loopt Z dress. donkerbruin zonder, aftek. ca. 14 jaar oud. Lief karakter.

dena_mii

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 21:04

Ik heb een kleindochter van Dutchman, de vader van mijn pony is Carl.
Ze is bruin met 4 hoge zwarte benen en alleen een kolletje. Carl is vos met veel wit, dus denk dat ze dat wel een beetje van Dutchman heeft. Oja ze is tegen de 1.60