ik heb een vraagje, in welke prijsklassen kun je een Rocky Mountain Horse kopen?
Vraag dit uit nieuwsgierigheid en heel misschien dat ik nog eens een Rocky Mountain Horse wil kopen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

,
Ik wil gewoon graag weten waardoor dit soort prijsverschillen ontstaan en waarom de RMH een van de duurdere gangenpaardenrassen is. Wat voor 'extra's' bieden deze gangenpaarden ten opzichte van de andere rassen?
heb voor mijzelf ook een vosmerrie aangeschaft in amerika . Ze komt januari/februari drachtig hier aan, heb haar ontmoet, tis echt een superleuk dier met een hele stabiele gang . Directe dochter van Dock
Zal eens kijken of ik binnenkort een foto van haar kan plaatsen in het foto verzamel topic... kleuren in amerika maken soms deel uit van de prijs, maar in mijn geval met m'n vosmerrie betaalde ik er even veel voor als een gemiddelde zilverappel... Ze kijken toch ook heel veel naar bloedlijnen en gangkwaliteiten. Citaat:heb voor mijzelf ook een vosmerrie aangeschaft in amerika .

Ik vroeg het me al een tijd af hoe dit nu eigenlijk zat want het viel mij ook op dat er toch prijsverschil is tussen de gangenpaardenrassen. Maar als ik het goed begrijp betaal je bij een gemiddelde RMH (die je koopt in NL) dus vaak extra omdat het een nog erg exclusief ras is in ons land. NkPrecious schreef:Ja dat zal wel dat je haar gezien hebtHet was echt heel bijzonder, ze is wat eenkennig, maar met mij liep ze zo weg
had echt een klik met haar. Ze was oorspronkelijk bedoeld voor de verkoop, maar ben bang dat ze blijft
editt: foto in foto verzamel topic
sorry, ben gewoon nieuwsgierig.
liever dan een op 2 jarige leeftijd ingereden rocky.... er zijn ook wel verschillen tussen eenkennigheid namelijk, een volwassen paard wat zich alleen maar bind aan 1 persoon, of een paard wat nog zo weinig met mensen te maken heeft gehad dat ze daarom wat eenkennig zijn.
Misschien was eenkennig niet het goede woord, ze is nog gewoon een ruwe bolster, maar mij vertrouwde ze direct, dat is wat ik probeerde te zeggen