Virtuoso De L'estriverie en familiebanden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Virtuoso

Virtuoso De L'estriverie en familiebanden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-10 00:48

hallo,
Hierbij wil ik toch nog is een topic plaatsen in hoop toch informatie te vinden over mijn juist 5 jarige ruin.
Zijn naam is Virtuoso De L'estriverie en is geboren op 21/05/2005 bij De heer Lucien van der putten in geraardsbergen. Die zou weggedaan zijn door zijn zoon samen met twee super goeje fokmerries en de vriend van Lucien een paardenhandelaar uit ronse (Ellezelles ) heeft hem overgekocht (wat er met de merries gebeurt is weten we niet maar zei toch dat die zoon ze naar de slacht zou gedaan hebben) dat is wat er ons verteld werd door erik enjha de meesten gaan waarschijnlijk direct zeggen praatjes van een handelaar maar dit was geen louche handelaar want hij was gekend in den lrv waar hij overigens ook reed en anders zou ik geen toppertje met een karaktertje staan hebben thuis. Op dat moment moest lucien naar een rusthuis... en daarom dat die zoon ze snel snel weg zou gedaan hebben dus ik weet ook niet of die fokker nog leeft tot mijn grote spijt.

de afstamming van mijn paardje: http://dbsbsnet.2bcom.net/pages/popup_p ... 92&lang=nl
V= Royal jubilee waar ik ook al informatie heb gevonden heeft bij angelique hostyn gestaan en is een aantal maand gelede doorverkocht naar luxemburg als dekhengst maar zijn moeder dat blijft een groot vraagteken en daar zou ik echter graaf info over vinden of toch langs moederskant.

We hebben onlangs op de sbs site gevonden dat de oma van mijn paardje Mayflower van de Paardenbloem 4 afstammelingen had genaamd:
*Lavande De L'estriverie merrie en is geboren op 21/3/1995
*My Way De L'estriverie hengst of ruin (weet ik niet) geboren op 4/4/1996
*Ophelia De L'estriverie merrie en geboren op14/4/1998
*Quinine De L'estriverie (mama van mijn paardje) merrie en geboren op 24/6/2000.

Dit zijn de enige vier afstammelingen dat ik vond van Toso zijn oma.Het enige dat ik dan wel weet over Ophelia dat ze een internationaal springpaard is en dat ze in 2003 de cyclus van de 5 jarige in Ternat met de ruiter Naessens Benny de eerste plaats behaalde. Echter heb ik alle pedigrees ook kunnen bekijke maar jah verder weet ik niet of ze van dezelfde fokker zijn en of ze nog leven en heb ook nog niets van foto's of filmkes gevonden tot mijn grote spijt maarja alle info is echt welkom want ik zou toch wat graag weten over de familie van mijn paardje toch vooral van zijn mama

Virtuoso

Re: Virtuoso De L'estriverie en familiebanden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-10 02:08

Toen we hem net hadden:
Afbeelding

Afbeelding bijna drie jaar verder :)

Afbeelding