Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Gimmick11 schreef:je zou kunnen beginnen met twee fotootjes te maken van bv de kogels, omdat daar nu al wel slijtage op zou kunnen zijn.
Maar ik vraag me af, 17 jaar, en dan nog helemaal goed op de foto?
Ik denk dat je dan een zeldzaamheid hebt!
Quir schreef:Het kan door geweld van buitenaf zijn dat ze niet meer PROK waardig is, echt als ze nog goed is op de foto's heb je wel een Elite merrie.
Sjuimpje schreef:Quir schreef:Het kan door geweld van buitenaf zijn dat ze niet meer PROK waardig is, echt als ze nog goed is op de foto's heb je wel een Elite merrie.
Wij hebben een 12 jarige Keur merrie laten Prokken met een afwijking op de kogel door trauma van buitenaf, dit was ook duidelijk op de foto te zien. We hebben de kogel extra op de foto gezet en ze werd er gewoon Prok mee en dus Elite, ik vind het een schitterend predikaat en zou het dus zeker proberen!
Sjuimpje schreef:Leeftijd mag niet meegenomen worden, of ze het (onbewust?) toch doen weet ik niet, wij hebben altijd het levensnummer op de foto's staan en daar kunnen ze het in principe wel aan zien natuurlijk.
bertie schreef:Ik denk dat mensen heel huiverig zijn voor de PROK. Want dan moeten ze (of liever gezegd hun paard) met de billen bloot.
Iedereen heeft wel de mond vol van z'n eigen paarden, maar als puntje bij paaltje komt is toch het hemd nader dan de rok.
Want stel dat je paard níet door de PROK komt, wat moet je dan?