Foto 3 en 9 Echt mooi! Leuke tink! Zal wel even wennen zijn voor mams en Janesho
Stephannie7
Geplaatst: 07-11-10 14:52
Wat een gave foto´s. Het blijft een prachtig beestje één van de mooiste veilens van dit jaar is mijn mening En laat hij nu lekker dichtbij staan haha de verleiding is groot maar ik hou me in heb er net een mooie dame bij en 4 is meer dan zat!
tyleysmiley
Geplaatst: 07-11-10 14:53
Whoeiiiii,wat een lekker kereltje,hoop dat het afscheid nemen van zijn knappe mama goed is gegaan. Kun je regelmatig gaan kijken bij de opfok of staat hij te ver weg,sjips vraagteken wil niet Houd je die knappe kerel in eigen beheer of is hij voor de verkoop-
Hij is in principe voor verkoop, maar we zijn niet wanhopig ofzo Hij blijft gewoon wel te koop staan, maar vindt hij niet het juiste baasje, blijft hij gewoon lekker. Nu voor de winter in de opfok omdat dat makkelijker is ivm zwangerschap en fijner voor hem en komend voorjaar weer naar huis bij de nieuwe veulens enz. Opfok is zo'n 2 uur rijden, dus nee, ik ga er niet elk weekend heen maar we gaan hem uiteraard wel af en toe bezoeken