hahah hou zelf niet zo van fjorden maar wat een te gek beest(je)
Jeanine93
Geplaatst: 31-10-10 18:13
Echt zo leuk! Op een stal waar ik afgelopen zomer heb gewerkt, stond ook een mini fjordje. Maar dan was het fjord x shetlander. Had het uiterlijk van een fjord en schofthoogte tussen fjord en shet in. Super schattig!
Hij was eerst hengst en de huidige eigenaar (die hem nu te koop heeft staan) heeft hem dus gecastreerd. Denk nu een jaar of 2 a 3 geleden Hij was dus van een andere bokker eerst.
Aggut... Tsja, een Shet met zo'n bijzonder kleurtje koop je miss iets te makkelijk? Ach, weet t ook niet... 2 a 3 jaar is iig al veeeeel beter dan na 3 maanden weer te koop staan, in 3 jaar kan een hoop gebeuren
Haha wat een geweldig dier zeg! die zou ik zo willen hebben!
aerdenhout1
Geplaatst: 02-11-10 19:01
Ook mijn hart ging direct open, mijn allereerste paard..nou ja..pony.. was een shetlander met.... jullie raden het al ook Fjorden manen! Dit was trouwens een grijze, met aalstreep, zebra strepen en dus de Fjorden boog in de manen. Jammer dat hij te klein is, ben wel een beetje op zoek maar dan een B maat.
maartje er komt zondag iemand kijken, maar hij is dus nog niet definitief verkocht.. Misschien kan je de ts een berichtje sturen met wat jij te bieden hebt, mocht het niks worden met de mensen die zondag komen.
Heb even getemt, volgens mij zijn dit soort topic's niet toegestaan
Origineel
Geplaatst: 02-11-10 19:56
aaawh die is gaaf!
Diemer09
Geplaatst: 02-11-10 19:58
n Bonzai-Fjord
uudje
Geplaatst: 02-11-10 20:37
Leuk he die mini fjordjes. Heb er zelf ook een een echte shet, maar met fjordenkleur. Vind het vooral leuk dat je die shordjes veel bij fjorden eigenaren ziet.