ssa painthorseclub is weer geopend. Met op dit moment 5 ingeschreven hengsten. Far Ute Fantasy buckskin tobiano homozygoot. Sherwin Litlle Bandit sorrel overo. cut a sugar pep. palomino tobiano. rhondos poco bueno. black. kf royally impressed. cremelo overo.
De DPHC SSA Hengsten Veiling 2011 is 04 januari 2011 van start gegaan en eindigt op zaterdag 05 februari 2011 om 20:00. Zie de Algemene Voorwaarden SSA 2011 voor meer informatie voor zowel het bieden op de dekkingen als het aanmelden van deelnemende hengsten.
Artikel 3: Bieden Het bieden op een dekking in het SSA programma is vrij voor het bedrag dat u wilt bieden of overbieden met een minimum opbod van € 25,00 boven op het beginbedrag. Uw bod wordt daarna op de website van de DPHC achter de desbetreffende hengst vermeld. Zo kunt u zien op welke hengsten geboden wordt. Het bieden op een dekking moet altijd schriftelijk, per brief of e-mail, geschieden. Als u telefonisch een bod doet, dan moet u dat daarna altijd schriftelijk bevestigen, bij voorkeur via een e-mail. Alleen een schriftelijke bevestiging met uw gegevens en een kopie van het registratiebewijs van de te dekken merrie is geldig, zodat wanneer U de hoogste bieder bent, wij direct al uw gegevens en die van uw merrie hebben. Indien u van plan bent tijdens het laatste uur van de veiling te gaan bieden op een hengst, dient u een kopie van het registratiebewijs van uw merrie aan ons via de e-mail te versturen voor het plaatsen van een bod zodat wij deze kunnen controleren. U hoeft niet bekend te maken op welke hengst u wilt bieden. De veiling sluit op een vastgestelde tijd. Indien er het uur voor de sluiting van de veiling actief wordt geboden, ( dat wil zeggen twee of meer bieders bieden het uur voor sluiting op een hengst) dan wordt er per opbod verder gegaan tot er één bieder overblijft. (Dus na 20:00 is mogelijk). Alleen in dit geval zal de DPHC telefonisch contact met u opnemen of u het laatste bod wilt overbieden. Verder blijft u zelf verantwoordelijk voor het in de gaten houden van de biedingen op de website. Controleer dus regelmatig de website
Ø Cut A Sugar Pep Ø Far Ute Fantasy Ø KF Royally Impressed Ø Rhondos Poco Bueno Ø Sherwin Little Bandit Ø CR El Magnifico Ø Huslin Two Boot Ø Sweet Spot of Cash
redpebbles
Geplaatst: 13-01-11 01:19
Ook de 20 jarige red dun/ Overo Painthengst RED PEBBLES is weer ingeschreven
(Wie wil een mooie foto van hem plaatsen voor mij?)
Dank je wel Susan, 1 van de vele actie foto's van Pebbles. Ik weet niet meer hoe ik foto's moet plaatsen hier, heb het zo lang niet meer gedaan. Poco, misschien volgend jaar weer. Heb je interesse?
Sylva, ik ben er nog niet uit of ik dit jaar een merrie laat dekken. Maar omdat we al een hele mooie buckskin overo jaarling van Magic hebben staat hij natuurlijk wel op nummer 1.
redpebbles
Geplaatst: 15-01-11 01:35
Poco, als je wel besloten hebt voor nog een mooi veulen van Magic Power Special, laat het me maar weten. Dan zal ik het hem alvast influisteren, zodat hij er weer met jouw merrie een mooi Paintje van kan gaan maken
Niet aanvallend bedoeld, maar ik dacht dat het inschrijven van hengsten voor de SSA tot 31 december liep. Maar er zijn er, volgens mij na die datum, nog 2 bijgekomen. Prima zaak, zoveel te meer hengsten zoveel te beter, maar waarom is er dan een sluitingsdatum?