Ikzelf heb een 4 jarige merrie florett as x chronos. Zijn er andere mensen die nakomelingen van Florett as hebben? Mijn paard is super lief van karakter en schrikt nergens van. Ze is 3,5 maand onder het zadel en ook bijv buitenritten ed zijn geen probleem. Het is ook echt een knuffel in de stal en wei. Ze loopt je constant achterna en gaat dan tegen je aan hangen. En zo gauw ze mijn stem hoort op stal, hoor ik haar uit de verte hinniken.
Ze is 1.60 groot. Haar moeder is 1.59 en Florett as zelf is 1.72 als ik het goed heb. Dit heeft ze dus duidelijk van moeder. Ik hoop wel dat ze nog ietsjes gaat groeien (alhoewel ik ook maar 1.63 ben, dus heel veel maakt het niet uit). Hoe groot zijn 'jullie Florett's' en tot hoelang zijn deze doorgegroeid?
Met rijden loopt ze wel erg hoog en kort in haar hals, het lukt me nu langzaam aan om haar wat langer te krijgen in haar nek (misschien iemand nog tips tussendoor

Ben zelf geen ervaren ruiter, altijd recreatief gereden. Heb haar dit voorjaar gekocht en daarvoor had ik al 3 jaar geen paardje meer aangeraakt. Het was dus weer even wennen. Wil met haar wel graag wedstrijden gaan rijden als we daar klaar voor zijn.
Zal hieronder enkele foto's plaatsen. En als iemand een afstammeling heeft, plaats ook een fototje. Vind het leuk om de broertjes en zusjes van mijn paardje te zien

gisteren gemaakt, 3,5 maand onder het zadel

"

"

"