Mijn paard heet Amour SL. Iemand enig ide waar die SL voor staat of van wat voor stal dat is. Of iemand die ook een paard heeft met Sl achter zn naam. Bedankt alvast !
Thanks zou wel eens kunnen. Ik zal ze eens een mail sturen. In haar paspoort staat dat ze bij de fam. Slendebroek gefokt zou zijn in Kampen zegt jou dat wat? Bedankt in ieder geval!!!!
Nee zegt mij niets. Op de website van Stal Littink (Nimber hier op bokt) staat geen Amour SL tussen de zelfgefokte veulens.
Maar je zou eens contact met Kim op kunnen nemen (Nimber) dan weet je meer. Maar gezien de info in je profiel (als Ferro de vader is van je merrie) dan komt je paard zeer zeker niet bij Stal Littink vandaan, Kim fokt Groningers.
Waarschijnlijk is het het begin van de achternaam van de fokker. Je zou even op paardenfokken.nl kunnen zoeken.
Gem
Geplaatst: 03-11-10 11:40
SL stond vroeger ook voor Stal 't Langeveld. De paarden waarmee ik vroeger wedstrijden reed hadden SL achter hun naam staan. Ik denk echter niet dat er nu nog onder die naam gefokt wordt en kan het ook niet linken aan de fokker uit Kampen, die je noemt.
Zoek de fokker even op in telefoongids (staan genoeg Slendenbroek families uit kampen in) en bel ze. Zij kunnen je het wel vertellen. Ik heb het destijds bij mijn vorige paard ook gedaan en zij vertelden mij gelijk hoe de eerste 3 jaar van haar waren. Was een geslaagd telefoongesprek
Ik heb eens voor je gegoogled, en zag een fokproduckt van hun bij de ibob van 3 november 2010 (vandaag dus) en daar staat ook SL achter, Airwolf SL. Denk dat het inderdaad op de achternaam van de fokker betreft. Airwolf SL wordt voorgereden door Marjan Slendenbroek, dus is waarschijnlijk nog gewoon in hun bezit.
Futurefox
Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-10 21:30
Had een tijdje niet gekeken bedankt voor jullie reacties. Ze iss springgefokt in ieder geval. Zal is kijken naar die airwolf. Bedankt!