Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
heb wel eens een ijslandse hengst gezien die je gewoon alleen kon laten op de poetsplaats met merries naast zich. die deed niks. Maar arabieren zijn zowiezo heel anders van karakter, dus vroeg me af of je daar ook kalme hengsten van had 
(Volgens mij weet ie nog niet helemaal goed dat ie geen echte hengst meer is, maar ssssst, niet zeggen hoor
)
Heel handig

) Anderzijds staat er nu eentje een jong ding, flink aan de maat heel knap dier maar oef geen lieverdje in de hand, gericht klauwen etc. Maar denk dat met wat aandacht en meer in de hand komen dat zo is opgelost.
geweldig toen. Sahar geloof ik wel dat ie Siv gaat opvolgen hihi dat is al zon lekker binkie
Barcelano schreef:Het ligt ook heel veel aan je opvoeding.
Als je paard als hengst niet opgevoed is betekend niet dat zodra je hem ruin hij meteen zo mak is als een lammentje.
Je zal hem toch moeten opvoeden ook na de casteratie.
Die test me nog steeds vaak uit 
Eigenaresse van 1 van mn verzorgarabiertjes had ook een hengst staan, stond in de stal naast de merries, geen enkel probleem.. Echt een schat van een paard
Kas Valdes is dat overigens
Dilan1993 schreef:Maar als ik nog eens een hengst wil, zoek ik een jonkie, die ik dan zelf op moet voeden
Dilan1993 schreef:daarbij zou ik ook niet in de endurance mogen starten met een hengst.
Ibbel schreef:Je mag wel endurance starten met een hengst. Of het moet jouw eigen leeftijd zijn die de beperking is, maar daar kan ik zo gauw in de regelementen niets over vinden.
Denk dat het een slecht idee is om zowiezo te beginnen aan endurance met een hengst
Onopgevoede merries en ruinen kunnen ook levensgevaarlijk zijn.
Heb ook op meerdere Haflingers gereden. De ene trok me zonder padron uit het zadel en de andere rukte echt constant aan de teugels