Kijk & geniet. Het zou leuk zijn als je ook iets achterliet

De foto's staan op volgorde van de bevalling tot aan vandaag.
De komst van Sterre
Na bijna 12 maanden wachten (Sunny was 3 weken overtijd!) kwam op 30 mei 's nachts om 01:55 uur mijn kleine meisje ter wereld. Haar moeder is mijn eigen merrie Sunny en haar vader is de prachtige hengst Almnebel Imladris van Marianne Scherps.
Hieronder de foto's vanaf het eerste moment tot aan nu.

De dag van haar bevalling, ze lijkt niet erg dik maar ze paste amper haar staldeur in&uit

's Avonds maar weer terug op stal en kreeg ik dit te zien, ik wist het zeker nu eindelijk na 3 weken overtijd gaat 'het' vannacht komen

Om 01:55 uur werd kleine meid Sterre geboren en dit was hun eerste begroeting.

Na een halfuur kon deze mooie meid staan en ging opzoek naar de melkbar!

De eerste droogfoto´s in de morgentijd. One happy family

Voor de 1e keer naar buiten. Hier 3 dagen oud en wat is ze nu al prachtig!

Met 3 dagen oud kun je je benen al aardig onder controle houden!

Hier is Sterre 1 weekje oud en haar vachtje word al ietsje donkerder

Met 1 week weet mevrouw al wat haar grote hobby is, racen & mama pesten!!

Hier is ze anderhalve maand, nu al een bijdehandje 1e klas!

2 maanden oud alweer, wat gaat de tijd snel. Even mooi poseren voor de camera kan ze al goed!

Hier bijna 3 maanden oud en wil nog steeds fotomodel worden!

3,5 maand. Haar donkere vachtje heeft plaats gemaakt voor een hele lichte. De veulenschetser vond het licht palomino dus dit staat op haar paspoort!

4 maanden oud en nu crosst mijn luie mama eindelijk eens een keer met mij mee!

5,5 maand oud en tijd om afscheid te nemen van mijn mama, dit vind ik niet zo erg want ik doe toch alles zelf en mama speelt toch niet met mij!

Hier ben ik bijna 6 maanden oud en zoals je ziet heeft mijn vrouwtje mij een erg gezellig speelkameraadje gegeven.
Dit is het voorlopige einde van de foto's want de laatste foto is van kort geleden. Bedankt voor het lezen/kijken.
Een berichtje zou leuk zijn!!