Wie weet er meer over het Palm Actros team?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xMelissaa

Wie weet er meer over het Palm Actros team?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-10 20:47

Wie weet er iets over ik kan er nisk van vinden en zou het graag willen weten. Waarschijnlijk heeft mijn 25 jarige Trekpaard er vroeger aan me gedaan, dit weet ik niet zeker. op internet kan ik er niks over vinden.
Ik zou het graag willen weten omdat ik zo misschien meer te weten kan komen over mijn Belgisch Tekpaard. (volledige naam, ouders, veulens enz.)

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 22:12

Misschien kun je eens een mail sturen naar Bierbrouwerij Palm (ff googlen)??? Bij de fabriek in België staan/stonden nl. ook de Palm paarden. Weet niet of dat nu nog zo is maar zo'n jaar of 13 geleden iig wel. Wie weet kunnen zij je verder helpen?

Grobegni

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 22:41

Het Palmteam rijdt alleen met vosse trekpaarden, altijd al. Het Actros team is een ander team, wordt gesponsord door Mercedes, geloof ik. De directeur reed altijd zelf mee. In welk jaar zou je paard evt meegelopen moeten hebben? Ik ga al heel wat jaren kijken, maar zwarte paarden zie je nauwelijks!
Wat is haar achternaam?

xMelissaa

Re: Wie weet er meer over het Palm Actros team?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-10 15:14

Evelienepien; Ik zal even kijken of ik wat kan vinden!

Grobegni; Oke, dat wist ik niet! Mijn vader zei dat het dat was dus daar ben ik maar vanuit gegaan.
Ik weet niet in welk jaar precies maar ik denk 1991 tot 1997? Ze is geboren in 1985 dus dan ongeveer 5/6 jaar later. Ja die zijn er niet zo vaak nee! Waar rijden ze vaak?
Haar achternaam weet ik niet dat is het probleem. Ik weet eigenlijk niks van haar alleen haar voornaam en geboorte datum.

Grobegni

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 16:33

http://www.powerhorsecompetition.nl
Hier kan je meer lezen over de wedstrijden en de teams. Palm hoef je niet te benaderen, die hebben altijd alleen met vossen gereden. Misschien kan je eens mailen met de wedstrijdsecretaris oid, die kan je vast een telefoonnummer van iemand van het actros-team geven!
De PHC is in '97 begonnen als de Palm Cup, voor die tijd bestonden de wedstrijden nog niet. Hoelang is het paard in jullie bezit? Waarom informeer je niet bij degene van wie jullie het paard hebben gekocht? Die moet er toch meer van weten!

xMelissaa

Re: Wie weet er meer over het Palm Actros team?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-10 17:01

Oke ik zal er eens kijken! Ja ik zal even rondvragen.
Wij wonen hier nu 4 jaar en sindsdier hebben we haar in bezit. De oude eigennaar is overleden maar hij deed er geen wedstrijden of keuringen meer mee. Vroeger heeft hij dit wel gedaan aan de foto's in het huis te zien en de verhalen die ik van hem gehoord heb.

mariska32

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 14:02

fiets eens naar ger christiaanse.
ik denk dat die wel het nodige kan vertellen.