Volgend jaar wil ik Jetje deel laten nemen aan de amateurkeuring en aan een regionale keuring. Ze zal worden getraind door Aurid Muskee. Maar nu is mijn vraag hoe kan ik haar nu alvast wat bespiering optrainen en conditie?
Jetje is nog niet ingereden dus wil haar conditie en bespiering aanbrengen door middel van grondtraining, nu train ik haar 2 keer per week aan de longe en laat ik haar over balkjes draven. Haar achterhand is vooral erg onbespierd en hoekig, ik wil haar een mooi rond kontje erop trainen.. Hoe kan ik dit het beste doen?
Ook wil ik haar er natuurlijk op en top uit laten zien, ze krijgt nu 1 kruiwagen hooi en 1 schep bix met klein beetje muesli. Ze blijft echt wat rankig tonen, wat kan ik haar het beste voeren om haar mooi de winter door te krijgen zodat ze er komend seizoen er goed uit ziet. Is er ook voer om haar goed en gemakkelijk door haar vacht te krijgen en haar vacht doen stralen?
Ik zou ook graag een keer bij een fokkerij of fokker in de beurt willen komen kijken als dat kan om te zien hoe zij de paarden trainen voor het showseizoen. Kan ik bij iemand van het forum misschien terecht die mij verder helpt?
Alvast enorm bedankt!

Groetjes Michelle