Mijn belevenissen met shetlander

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

justhorseoud

Mijn belevenissen met shetlander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-10 11:43

Volgens mij zijn mijn belevenissen heel veel voorkomend.

Als jullie hier ook ervaring mee hebben of iets leuks te melden dan laat een berichtje achter!!

Ik heb met mijn shetlander veel dingen beleefd die gelukkig nu niet meer voorkomen.

Weglopen ( onder / door prikkeldraad) in de tuin van de buurman
Een keer weggelopen en gezellig een uitje gemaakt op straat ( auto's toeterden en poltie belde me op )
Weggelopen naar de ANDERE buurman met schapen en is toen daar in prikkeldraad vast komen te zitten
alles kapot moeten knippen ( draad dan he )

Eens zien uhm tijdens het rijden met kinderen in 1 keer sterk worden en naar een grasspriet rennen en in eens stoppen kind eraf !

Nou ja ik kan zo wel door gaan eigenlijk. gewoon echte shet streken.

Maar hij is wel erg lief buiten dat om!!
We gaan vaak ijsje eten, springen , hij kan kunstjes.
Binnenkort gaan we voor kar beleren en hij gaat mee op vakantie voor de eerste keer
ben benieuwd!!
Dadelijk een tv oproep met in Frankrijk een zwart klein monster gezien opzoek naar de eigenaar
wie herkent dit monstertje hij heeft meerdere misdaden op zijn naam Oa ijsjes stelen van kleine kinderen
:o :9

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DBABK4GS-D.jpg

cassandra84

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 12:37

Wat zijn ze toch leuk he die kleine donderstralen?? :-) Als ik de streken bij jou hoor heb ik een engeltje het enigste wat hij doet is als hij de kans krijgt met rijden onder het zadel omdraaien in de hoeken. Ok en af en toe kabouters zien op de weg als ik met het karretje rij hahaha.

_baxter_

Re: Mijn belevenissen met shetlander

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 14:07

_O-
Tis wel een ontzettend leuke pony hoor!
Baxter is hartstikke braaf, alleen ziet ie vaak spoken op de dijk/ bakkabouters :o