Ik heb een appaloosa van 90 cm en een ramp om een hoofdstel te vinden voor hem. Maat minishet alles goed behalve de neusriem. Hoofdstel maat shet gekocht van hh weer veel te groot alles. Iemand ideeën??? Ik word er helemaal gek van
probleem heb ik ook ALTIJD! dan koop een op het kaartje staande maat Shetlander, en in de winkel lijkt hij nog redelijk klein met mijn hoofdstel erbij (die past wel goed) thuis is ie opeens maten te groot!! nja kwestie van gaatje bijprikken dan gaat het wel
cassandra84
Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-10 12:32
De neusriem van maat shet aan het mini shet hoofdstel doen was ook mijn idee. Dus hoofdstel shet van hh gekocht dat lijkt wel ponymaat maat neusriem was hetzelfde. Dus nu weet ik het niet meer vandaar mijn vraag om oplossingen. Zelf met gaatjes prikken veel te groot vooral de neusriem.
SiemisLief
Geplaatst: 12-10-10 15:08
Ik heb ook een mini shet en zijn hoofdstel zat ook te groot. Op shetlandershop.nl heb ik een mini-mini shetlandhoofdstel gekocht. Deze past goed! Misschien een optie?
Ik heb er eentje bij Huppa.nl weg, was de enige winkel waar ik ze kon vinden Ze hebben onder andere maat mini-mini-shet, en die paste wél op mijn shet met klein hoofdje!
Lowara
Geplaatst: 13-10-10 23:26
godzijdank zat er al een hoofdstelletje bij de mijne toen ik hem kocht maar wilde een tijdje geleden er een extra hoofdstel bij kopen,maar was ook niet te vinden. shetlander hoofdstellen zijn vaak nog zo groot, dat ze bij wijze van op een B pony passen. en voor kleine mini's ( mijne is 88 cm met smal hoofdje) is er werkelijk haast niets te krijgen
wat bimmetje zegt, gewoon wisselen. ik heb het ook, die van mij heeft een vrij groot voorhoofd, maar een hele smalle neus, k heb namelijk een 'shet' hoofdstel maar de neusriem van 'mini shet'
joyce_fury
Geplaatst: 27-10-10 20:18
Mijn shet van 85 cm heeft een heel bol voorhoofd. Ze heeft een hoofdstel maat mini shet bij hippo assen weg en een pony fronriem er aan
Ik heb nu hoofdstel maat mini shet en een neusriem maat shet besteld die valt net wat groter als de mini shet neusriem. Na een mega zoektocht toch nog aardig dicht bij huis gevonden de neusriem hopelijk is deze zaterdag binnen. Dus iemand mini shet neusriem nodig? Is echt mini.
Fellow
Geplaatst: 29-10-10 15:01
Zo zit je ook altijd met de teugels die veel te lang zijn. Tip: Meet alles even goed op, en dan voordat je iets koop meten of hij niet te groot is.
fidodido
Geplaatst: 29-10-10 15:04
Ik heb er 2 op zolder liggen, doordat ik mijn falabella en minishet verkocht heb, heb ik er niks meer aan.
Fellow
Geplaatst: 29-10-10 15:05
fidodido schreef:
Ik heb er 2 op zolder liggen, doordat ik mijn falabella en minishet verkocht heb, heb ik er niks meer aan.
Poets ze op en hang ze in je kamer! Staat vast leuk
vientijntje
Geplaatst: 29-10-10 17:42
Hoi Allemaal,
De minishop heeft allerlei producten voor de mini's Hoofdstellen , dekens, halsters noem maar op . neem een kijkje op de site of stuur een mailtje naar info@deminishop.nl