Als ik de reacties lees valt het allemaal wel mee met de merries en ach "wij" vrouwen hebben ook onze nukken!
Het is zoals jullie zeggen janet en Frenia, als alles klopt alleen is het een merrie zou ik haar er niet voor willen laten staan vandaar mijn vraag over de verschillen.
Dat ruinen wat makkelijker in de omgang zijn zal wel een hormonen verhaal zijn?
Ook lees ik dat als je een merrie eenmaal voor je gewonnen hebt ze super trouw zijn?
Met de begeleiding komt het wel goed ook met de aankoop, ken wel eigenaren van paarden met veel weet over hoe en wat en zal ook een keuring laten doen.
Ook zal ik met mijn paardje straks nog lessen nemen op stal om mijn rijkunsten te verbeteren.
Over de kosten van het onderhoud ben ik me bewust Frenia, stal, hoefsmid, tandarts entingen ontwormen en dan nog zadel, halsters en noem maar op en als ze ziek worden.....
Dat komt wel goed op het moment dat ik er een aanschaf kan ik het goed betalen maar we hebben twee jaar twee woningen gehad (tja helemaal van deze tijd) dus zodra we daar bovenop zijn is voor mmij h'et moment om mijn maatje aan te schaffen, tot die tijd poets ik me maar suf op onze Bouvier (reu want ik wilde nooit teven
(arm beest houd niet van kammen een echte viespeuk!)