nakomelingen van Moreno of Flipper

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lemon71

nakomelingen van Moreno of Flipper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-10 14:47

Hoi hoi, Ik ben in het bezit van een merrie met als afstamming Moreno X Flipper (beide KWPN) over deze hengsten kan ik bijna niets vinden weet iemand iets over een van deze hengsten of heeft iemand een nakomeling hiervan ? ? Alle informatie is welkom ik ben echt super benieuwd ! !

lemon71

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-10 12:42

hmmmmmmmmmmmm weet er niemand iets ? ? ?

Thirza

Re: nakomelingen van Moreno of Flipper

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 20:56

ja hier!

Mijn Amadeus is een nakomeling van een jonge moreno hengst. Het is dus zijn opa, maar ik ken de vader van Amadeus niet.

lemon71

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-10 21:01

hey eindelijk een reactie, heb ff naar je paardje gekeken wat een onwijs mooi dier .... jij kan me dus ook niets vertellen over de hengst ? ? Zo raar dat er helemaal niets over te vinden is maar in ieder geval bedankt voor je reactie !

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 21:06

Dank je wel! heb jij een foto van jou paard?

Ik heb wel wat info en foto's op m'n andere comp staan, dat kan ik wel kopieren zodra ik daar op zit.
ik denk dat ik dat morgen of overmorgen wel kan doen.

lemon71

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-10 09:41

hier dan mijn paardje ....ik vind alle info leuk hoor dus als je het met me wilt delen heeeeeel graag.
mijn paardje is een onwijs fijn dier om te rijden alleen heel snel heel heet, ik kan eigenlijk niet normaal met haar galoperen maar goed ik heb haar ook pas vier maanden en daarvoor is er niet zo heel veel met haar gedaan, wel is het helaas een echte merrie die erg bijterig is ze heeft me al een paar keer flink te pakken gehad maar ... al met al ben ik super blij met haar :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding\

Afbeelding