Zou er interesse zijn voor een menclinic evt met menrit voor tinkers.
Sinds enige tijd zijn wij weer fanatiek aan het mennen en krijgen les van Jan vd Broek ( hij is vandaag opnieuw nederlands kampioen enkelspan geworden, en voormalig wereldkampioen)
Via onze club zou ik een clinic van hem kunnen regelen als daar belangstelling voor zou zijn.
laat maar horen wat jullie hiervan vinden ?????????
Zou dan plaatvinden in Grave, terrein van tinkerdag Grave.
Lijkt me echt super, alleen helaas voor mij nog iets te vroeg aangezien ik volgend jaar wil beginnen met menbewijs te halen en eind volgend jaar paardje voor de kar wil laten beleren
Idee: Leuk! Alleen voor velen niet haalbaar qua vervoer gok ik.
grrr
Geplaatst: 26-09-10 18:25
Idd, ik zou er heel erg voor in zijn, maar zou niet weten hoe ik daar moet komen met trailer en dan ook nog de menwagen... Voor mensen uit de buurt is het denk ik leuk!
flettie
Geplaatst: 27-09-10 14:24
Mijn man zou zeker belangstelling hebben alleen idd de afstand is voor ons te ver
Tinkermuts
Geplaatst: 27-09-10 18:41
ontzettend leuk idee, maar hier ook teveel gedoe om paard met trailer en kar met aanhanger daarheen te krijgen.
stalnijmegen
Geplaatst: 27-09-10 23:35
voor ons in de buurt, maar men dat dier heeft haast al een jaar niet meer in het tuig gestaan.
leuk ine dat je de draad weer op hebt gepakt
ElsB
Geplaatst: 01-10-10 16:53
Super idee! Als we kunnen doen mijn vriend en ik zeker mee met onze Tinker Gijs! We hebben al eens een clinic gezien van Jan en hij doet dat heel leuk.