Dat vind ik veel geld voor een papierloze. Als je even wacht tot okt/nov kun je ook een kwpn veulen voor dat geld krijgen. Stallen zitten vol en men wil dan geen hengst aanhouden
@ Caro29: Dit gaat toch ook om een merrie zegt de TS....
Ik vind voor een veulen wat geen papier heeft tussen de 500 en 750 euro wel netjes. Het diertje heeft geen papieren, je moet er nog een tijd op wachten.
tamary
Geplaatst: 24-09-10 19:52
Natasjaa schreef:
Zie de titel, wat is een normale prijs voor een papierloos kwpn-gefokt veulen? Gaat om een bonte merrie.
Alvast bedankt
Hangt af van bouw, karakter en hoe mooi of lelijk de vlekken zijn uitgepakt. Denk mits alles meezit zo 500-700.
KarinvdM
Geplaatst: 24-09-10 19:52
Dat zou er voor mij ook vanaf hangen hoe het veulen gebouwd is en hoe het kan bewegen.
Blijkt dat ik vrij goed in de richting gedacht heb Mensen willen er 900 voor hebben, en ik vind dat ondanks dat de vlekken goed uitgepakt zijn Erg veel geld voor een papierloze... Wellicht toch even in t echt gaan kijken, hoe t beestje beweegt (Was hoe dan ook niet van plan iets ongezien te kopen hoor, zo dom ben k ook weer niet ) En dan maar s onderhandelen mits alles bevalt
Heel erg bedankt voor jullie reacties in ieder geval!
linda_arnold
Geplaatst: 24-09-10 20:53
Een kennis van mij heeft op de paardenmarkt van Heeten een mooi getekend merrieveulen gekocht met een B-register KWPN papier. Vader van het veulen is de de hengst Bojar. Veulen had hij gekocht voor 700/800 meen ik. Dekgeld was €550 van Bojar.