voor eigen gebruik wel voor de hengstenkeuringen vrees ik dat ze niet direct op een washington dc (niet direct een topper in sport) zitten te wachten. Om zelf te gebruiken ga je met washingtn waarschijnlijk een fijn gebruikspaard kunnen fokken.
Tja, da dacht ik wel, wou gewoon wat meningen horen! Hij heeft idd zelf niet veel gepresteerd, al heeft hij wel al een paar mooie veulens op keuring voortgebracht Hopelijk haal ik er een heel mooie allrounder uit! Das de bedoeling!
@jjcr: veel succes ermee, moet zeker lukken. spijtig van die rhino natuurlijk, daardoor verdwijnt een hengst dan uit de picture en krijgt minder merries, visieuze cirkel en misschien een gemiste kans. Misschien geeft hij eens een echte topper en komt zo terug in de aandacht. @santacruz: niet persoonlijk
merelhof: ik hoop het! wie weet krijg ik wel een topper al wil ik gewoon een fijn paard om hier op provinciaal niveau het Z of zo te rijden, hoger ligt men ambitie niet De mama heb ik nu net 2x opgezeten en het is echt een tof paard, ben er weg van! Dus ik hoop op een goede afloop volgend jaar en een gezond veulen!