Heey!!! Ik heb een shetlander van ongeveer 1 meter, die supersterk op de benenstaat en een stevige brede rug heeft, Ikzelf ben 12 jaar, 1.65 groot en weeg 47 kilo. Ben ik te groot,zwaar enz? Als ik erop ga rijden dan loopt ze altijd met haar oortjes naar voren, en op de terugweg naar de wei racet ze er op los. ook met de oortjes naar voren Ik loop ook wel eens met haar langs de weg. en laatst zij een fietser tegen mij dat dit dierenmishandeling is, Is dat zo? ikzelf vind van niet omdat ik met losse teugels een menbitje en met een extra dik dekje rijd. wat vinden jullie? ik hou echt zuper veel van haar en zit er echt mee dat een keer de dierenbescherming langs kom en haar in moet leveren. wie kan me helpen???? Ik kan het gewoon niet meer laten en ze vind het nog steeds leuk!! ik haal er trouwens ook onze koeien mee op dat vind zoo ook hartstikke leuk
Laatst bijgewerkt door fredi98 op 22-09-10 19:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Sjolvir
Geplaatst: 22-09-10 19:35
Hier is een centraal topic voor, Ben ik te groot voor mijn paard pony. Ga zo even voor je zoeken.
Laatst bijgewerkt door Sjolvir op 22-09-10 19:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Sunrise19
Geplaatst: 22-09-10 19:36
Dierenbescherming zal haar daarom niet innemen. Maar snap niet zo goed waarom je erop moet rijden? Met mijn 1.61m kan k al net niet meer op een B pony. En ik heb echt korte benen vergeleken met mn bovenlichaam. Laat die pony lekker staan, en ga er lekker mee wandelen, vd-en of andere dingen doen.
_00_0
je bent te groot ja, maar je kan toch nog duizenden andere dingen met haar doen
Anoniem
Ik ben 1.55 en pas al niet meer op mijn shet van 1 meter Niet doen dus.
Te groot inderdaad maar er zijn zoveel andere leuke dingen : longeren, lange lijnen, vrijheidsdressuur, grondwerk, parelli, dubbele longe, poetsen, troetelen, spelen in de bak. Je hoeft niet te rijden om plezier te beleven aan je pony hoor
fredi98
Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-10 19:45
Joycebunny schreef:
Te groot inderdaad maar er zijn zoveel andere leuke dingen : longeren, lange lijnen, vrijheidsdressuur, grondwerk, parelli, dubbele longe, poetsen, troetelen, spelen in de bak. Je hoeft niet te rijden om plezier te beleven aan je pony hoor