waar kan ik behalve op de site van Van Norel meer vinden over Uphill. Ik heb bv op youtube een fotocollage gevonden maar ik wil hem echt in beweging zien en/of nakomelingen van deze hengst.
Wie kan mij helpen?
petraaken
Zoek op: nakomelingen uphill.. dat is de titel van het topic. Ik kan niet een link plakken met mijn mobiel. Daar in dat topic zijn veel foto's en verhalen van uphill.. en zijn nakomelingen! Mocht je wat willen weten kun je mij ook pb'en heb veel nakomelingen gezien, heb er op het moment 2 van mijzelf en een merrie weer drachtig. Heb er ook mee gewerkt fijne paarden vind ik het!
Velvet1
Geplaatst: 21-09-10 12:01
Bedankt, ga wel zoeken. Had dat al gedaan maar er zijn 102 pagina's waar zijn naam in voorkomt. Ben weg van de hengst. Heb er zelf ook een merrie drachtig van.
Magica
Geplaatst: 21-09-10 17:40
Als het goed is staat Uphill bij stal Laarakkers in Winschoten als ik me niet vergis?
Dat Uphill in Winschoten bij de Laarakkers staat dat klopt. Hij is ook ieder jaar in levende lijve te zien tijdens de hengstenshow bij van Norel. Eerder ook tijdens de subtop wedstrijden.