Ik vroeg me af of er iemand hier op bokt is geweest die naar de afstammelingenkeuring van Amazing Star is geweest. Ik kon er helaas zelf niet bij zijn maar ben uiteraard erg benieuwd naar de veulens die getoond zijn. Kan iemand me vertellen hoe ze in het algemeen waren? Evt. foto's/filmpjes?
Alvast bedankt!
ceasario
Geplaatst: 18-09-10 18:36
Ik zat er ook op te wachten.
Men heeft hier altijd de mond vol over de superhengsten en hengstenkeuringen. Maar wanneer het er op aan komt, de nafok, dan wordt het blijkbaar zeer stil.
Ik zag toevallig dat Briljant in de rapportage het best bij de "dressuurpaarden" uit de bus kwam.
Volgens mij had Amazing Star een vrij goed rapport Maar het zijn en blijven veulens, over 3 jaar kun je er pas echt iets van zeggen vind ik!
DL_
Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-10 21:03
Het rapport was inderdaad vrij goed, maar ben eigenlijk meer op zoek naar filmpjes o.i.d. Van andere afstammelingenkeuringen zijn altijd volop filmpjes te vinden op het net, maar tot nu toe niks van Amazing..
Jep, weet ik. Daar kijk ik ook naar uit, maar wil het graag met eigen ogen zien. De rapportage geloof ik allemaal wel.
salansa
Geplaatst: 20-09-10 23:00
ik was er bij , mijn kleine hengst (amazing star x Future) moest meelopen, hij mocht direct als eerste de ring in (van Uytert wou de twee beste veulens als eerste en als laatste hebben lopen). Exterieurmatig vond ik er veel 'mindere' veulens tussen zitten, maar als ze gingen bewegen werden ze er wel allemaal knapper van. Ze hadden stuk voor stuk een mooi voorbeengebruik en ook een mooi vlot achterbeen, maar ze wilde niet allemaal goed/voldoende zakken van achteren. De moeders vond ik over het algemeen wel erg goed. van de 15 merries waren er 7 keur/elite, 7 ster (incl. prestatie of preferent) en maar 1 stamboekmerrie. Hier heeft het dus eigenlijk niet aan kunnen liggen!!