Hallo, Ik heb een pony, ze heet shayen. Ik heb haar nu 2 en een half jaar maar ik weet nog steeds niet wie haar vader is. Ze heeft wel een paspoort. Een duits paspoort. Ook is de familie van haar moeder onbekend. Haar moeder heet Lina V2 haar levens nummer: 39-04398-97 het is een bruine pony 1.45 hoog (staat in het paspoort van shayen) Shayen is een Duitse Rijpony. Haar levens nummer is: 17-04840-99 en haar chipnummer is 968 00 00006 59376 Wie kan mij helpen?? Groetjes Bo
petraaken
Als de fokker in het paspoort staat zou je daar contact mee op kunnen nemen. Anders is het een onbegonnen zaak.
Peterina
Geplaatst: 16-09-10 14:59
De vermelde 'levensnummers' zijn de regsitraties nummers van de ponies bij de Instantie (?stamboek) die de paspoorten/equipas heeft uitgegeven. Welke Instantie of Stamboek heeft de paspoort uitgegeven? Kijk of je de UELN nummer kan vinden, of het vermeld staat, in de paspoort van je pony.
Een paard of pony heeft 3 'geregistreerde' nummers: - registratie nummer van het Stamboek of sportregister waarin het ingeschreven staat, - chip nummer ... - UELN nummer ... deze is meestal opgesteld door een kombinatie van landnr + stamboek/instantie nr + registratienr ... maar het kan ook (sommige landen) geheel niets met de registratienr te maken hebben.
De chip is door fabrikant AEG (Tel. +49 731 9331877) gelevert.