Ieder jaar weer veeeel hengsten op de CHK. Dus vertel hier over de hengst die je in februari laat keuren;)
Wij hebben NWR Orchard Apache. Vader Easter El Nino. Moeder Orchard Wielkanoc. Volle broer van Orchard Red Prince, dus gaat moeilijk worde.
Ook de fanilie sloof heeft een door ons gefokte pony. Orchard Wildeman. Vader dacht ik Wengelo's Ricardo, maar dat gok ik maar. Moeder Orchard Swetlana.
Ik ben er wel voor het magazine, maar zal ook even extra aandachtig op de tribunes zitten. Idd ook om te kijken wat we over 2 jaar kunnen gebruiken. Aangezien er geen diepvries is van Wengelo's Ricardo, Molenhorn's Lucky Boy nu naar het buitenland is en De Goede Ree's Metall alleen voor afgelopen jaar in Nederland was waarschijnlijk. Dat waren de opties die ik op m'n lijstje had staan, dus anders wordt het 2de keus
Ik kom als toeschouwer, ben erg nieuwsgierig naar Twisthoeve's Rhydaman (v. Joiners Killkenny). Weet iemand of die er bij is? (Die mensen zeiden in Houten dat ze hoopten hem voor de hengstenkeuring te kunnen brengen)
yorick
Geplaatst: 19-09-10 17:47
Zoals het nu lijkt gaat Amity's Makelele ( sectie B) mee. Heeft dit jaar wel een goede indruk achtergelaten lijkt mij. En wie weet nemen we nog wel een goedgekeurde hengst mee voor de lol.