misterA schreef:Klinkt een beetje arrogant.
Valt van een filmpje toch weinig van te zeggen.
Ik heb wel wat vertrouwen in de kennis en het inzicht van de selectiecie. met o.a. Jan Peters en Cor Loeffen.
Het zullen niet allemaal GP-paarden worden maar wel een aantal die met een goede opleiding het ver kunnen schoppen.
Het is van mijn kant in ieder geval niet arrogant bedoelt maar ik vind echt dat er niet veel aparte bijzitten. Er waren er echt een paar die ik na 5 seconden heb weggeklikt. Zo strak in het voorbeen, weinig lossigheid, weinig ruggebruik, heel vlak in het lopen. Die waren waarschijnlijk alleen op afstamming interessant. Verder hele wisselende veulens gezien. Van veulens die met veel veer, schwung en tact bewogen maar met een nakomend achterbeen, tot veulens die heel vlug waren met veel knie maar die meer schwung en ruimte mochten hebben.
Het is moeilijk om een compleet plaatje te vinden. Er zaten een paar prachtige veulens bij die minder bewogen maar ook goede bewegers die eigenlijk net wat luxer en rassiger mochten zijn.
Beetje totaal bekeken ga ik voor de Armani x Contango maar er waren nog wel een paar fijne tussen.