Wodan ook op BOKT de oudste Fries?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Wanderers

Wodan ook op BOKT de oudste Fries?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-10 21:08

De titel zegt het al ;) .

Wodan is inmiddels 30 jaar en al jaren krijg ik te horen dat het toch wel héél bijzonder is dat hij zo oud .. en vooral nog zo gezond en levenslustig is (voorbeeldje: [JITP] filmpje van de 30 jarige Fries Wodan .. )

Ik weet dat Wodan al jaren de oudste Fries is op het F(ries)P(aarden)F(orum); ik vraag me nu toch wel af of hij ook op BOKT de oudste, nog in leven zijnde, Fries is ..

blokt

Re: Wodan ook op BOKT de oudste Fries?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 16:07

hmm, dat denk ik dan haast wel, oud hoor!

appalin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 16:12

Jeetje heb je filmpje even bekeken. Maar wat een fris en kwiek paard zeg. Het is omdat ie zo grijs is, anders zou je hem die leeftijd echt niet geven. Geweldig!

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 16:13

ik heb je filmpje bekeken...
wat heerlijk dat hij nog zo vrolijk en levenslustig is, dat hij er nog zo fantastisch uitziet en dat hij nog lekker ronddanst.
zo gun je elk paard een oude dag, nietwaar?
petje af voor jou, want door jou goede zorg ziet hij er zo super uit!
dat hij nog maar vele jaren zo mag ronddartelen.
denk trouwens inderdaad dat hij wel de oudste fries hier op bokt is...

LisaxSilvano

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 10:17

Het is dat hij zo grijs is,anders had ik het bijna niet gelooft.Hij is zó fit.maare,op de manege hebben ze ook een paar friesen,maar de oudste,Royke,is denk ik 25 ofzo.

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 18:32

Wat een vrolijke waardige oude man! Heerlijk zoals hij op je afliep, zijn enthousiasme naar je..en de andere paarden.. Hij heeft gewoon nog zin in het leven!

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 17:52

XxNoortjexX schreef:
Het is dat hij zo grijs is,anders had ik het bijna niet gelooft.Hij is zó fit.maare,op de manege hebben ze ook een paar friesen,maar de oudste,Royke,is denk ik 25 ofzo.

Royke vd Roosenheuvel is van 1989 ;)

Ik denk echt wel dat Wodan hier ook de oudste Fries is, ben er nog nooit één ouder tegengekomen op Bokt of FPF. Komt natuurlijk ook omdat jullie zo super op hem passen! +:)+

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 10:37

Zo das wel oud! Ik kan me herinneren dat er een aantal jaar (8 ofzo) terug een fries bij mij in de buurt stond van 32! Maar kende de eigenaar niet persoonlijk, maar de man waar ik toen friezen voor reed kende hem.
Was ook een echte oude heer :D zo gedroeg hij zich ook, heel statig en waardig. Hij was ook erg lief en nog steeds uit op snoep :D

Maar op een dag zag ik hem niet meer staan, dus ik denk dat hij er toen ook niet meer was...

Moraal van het verhaal: Wodan kan zeker nog een aantal jaar mee!! :D