De zoektocht naar Daisy's papieren.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xMelissaa

De zoektocht naar Daisy's papieren.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-10 11:40

Nu ik eindelijk Daisy's echte geboorte datum weet wil ik haar papieren ook wel eens zien maar waar liggen ze?
Ik heb al alles gehad; De zolder, alle kastjes, een super enge zonder in de schuur daar heb ik papieren van een ander trekpaard gevonden dus dan weet ik teminste hoe ze er uit zien!
Ook heb ik al super veel foto's van haar gevonden en voornamelijk met haar veulens. :)
Nu denken we dat het bij mijn oom ligt dus dat is nog even afwachten.
Maar we weten we dat we het hebben want mijn vader heeft het tijdens de verbouwing al zo vaak vast gehad dat hij niet meer waar hij het heeft gelaten. :Y)

Als ik tijd heb ga ik nog iemand bellen en dan weet ik bijna alles over haar. (volledige naam, ouders, veulens enz)

Dat moest ik even kwijt. ;)

friesiszwart

Re: De zoektocht naar Daisy's papieren.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 21:20

Zonder dat je in het bezit bent van de papieren (omdat je ze zo snel niet weet je vinden) kun je via de website van het stamboek deze gegevens ook vinden. Het je wel haar volledige naam?

xMelissaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-10 15:18

Nee dat is het probleem dus die weet ik niet. :Y)
Ik zal nog ene keer iemand bellen die misschien wel haar volledige naam weet maar dat weet ik niet zeker.

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 15:42

Indien je een chipnummer kunt laten traceren kun je ook al veel uitzoeken.

xMelissaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-10 17:02

ik zal even kijken of ik iets kan vinden! Misschien kan ik van het weekend wel even naar iemand bellen die weet iniedergeval al meer over haar ouders, veulens, enz. dan weet ik al meer. :)