Veulenveiling BRABANT (Etten Leur)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

KOLONIST

Veulenveiling BRABANT (Etten Leur)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-10 17:37

De veiling op de locatie van `Hoeve de Grient` in Etten Leur was een groot succes.

Het was een gok om het evenement naar buiten te verplaatsen, maar het weer zat gelukkig mee en de veulens lieten zich goed zien op de perfecte bodem en de schitterende accommodatie. Een perfecte, vlotte organisatie zorgde ervoor dat er geen verveling bij de toeschouwers optrad.

Als openingsact ging de fokkmerrie Nicol, drachtig van Totilas, als eerste van de hand voor 30.000,00 euro. Een gedeelte van de opbrengst gaat naar de stichting Kicka.

Bij de dressuurveulens was Fortunato (v. Ampère) 20.000,00 euro, de volle broer van de kampioen van Ermelo van vorig jaar, de topper gevolgd door Furore (v. Furst Romancier) 11.500,00.

De beide toppers bij de springveulens brachten ieder 16.000,00 euro op. Het ging hier om Fatascha B (v.Indorado) het halfzusje van toptalent Utascha SFN (v.Lux) waarmee Eric van der Vleuten nog een grote toekomst voor zich heeft, en om Free WM (v.Numero Uno) die uit dezelfde moeder komt als de absolute uitschieter van het verrichtingsonderzoek 2009, de hengst Brainpower (v.Contendro I). Ze werden gevolgd door de volle broer van de 4 jarige winnaar van de VION-cup het hengstveulen Freedom (v.Namelus R) die voor 12.000,00 euro van eigenaar verwisselde.

Spijkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 11:25

Wat is de site waar ik de aangeboden veulens en prijzen kan terug vinden ?

Gefeliciteerd met je veulen topper, leuk hoor !!!

KOLONIST

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-10 13:21

MariisLovesz

Re: Veulenveiling BRABANT (Etten Leur)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 19:12

Ik vind het super dat zulke dingen in Brabant worden gehouden. Nog meer suggesties over paardendingen in Brabant? Dus dingen die te doen zijn in Brabant die met paarden te maken hebben? Ik vind het ook super om over een paardenmarkt te lopen zonder een paard te kopen.