Respect en trots voor ons arablovers!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sherif

Respect en trots voor ons arablovers!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-10 16:40

Het topic omtrent Biblion(op het AV forum)was voor mij een aanleiding om dit topic te openen, daar het toch wel wat los maakte in mij, zeker gezien al de medelevende reacties (en denk voor meeste de mensen), zo hart verwarmend om te lezen!

Moet zeggen dat ik trots erop ben dat ik deel mag uitmaken in Arabland, we zijn met zijn allen zo betrokken met elkaars paarden, er is veel gezeur soms binnen ons wereldje, maar als puntje bij paaltje komt staan we allemaal achter elkaar! TOPPIE MENSEN!!!!
Mogen we met zijn allen best trots op zijn!! En dit mag best eens gezegt worden!

Arab land is soms een grote soap serie waarin we soms loodrecht tegen over elkaar komen te staan,maar als puntje bij paaltje komt, komen we allemaal voor elkaar op en steken elkaar een hart onder de riem!

Ik ben nogmaals trots erop dat ik fan en lid ben van ons wat aparte maar zeer hechtige clubje!

RhealLover

Re: Respect en trots voor ons arablovers!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 17:14

Zo kunnen we elkaars kop inslaan als er een meningsverschil is, maar als een mede Arabmens het moeilijk heeft staan we allen klaar voor ze!

Dus ja ook ik ben naast trotse AV beziter best trots dat ondanks we elkaar (nog) niet allemaal goed kennen er wel zijn voor elkaar!

En ook hier meld ik van harte dat ik hoop dat Biblion erdoorheen gaat komen!

dakhilah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 17:20

Zo hoort het ook en ik hoop echt dat lieve dappere Bib er goed doorheen komt samen met z'n Marijke, Arnoud & z'n meiden.

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 17:37

Op mijn hyves heb ik mijn WWW aangepast voor Bibs ;( Hopelijk komt Bib er bovenop :(:)

Toen Siv zo ernstig ziek was (dec2006) hebben we ook veel hartverwarmende reacties gehad, men o men, het zag er ook niet goed uit. Maar deze knokkerd is er ook weer bovenop gekomen (ook Siv is zelfs geopereerd voor koliek in 2004)!!!!
Als Siv geen wonderpaard is, weet ik het ook niet meer ..... Dus Bibs, kom op, je komt er weer bovenop !!!! _/-\o_ We denken aan jullie ....

Natas: het is indd een apart (op zijn zachtst gezegd) clubje :o maar we zouden niemand willen missen !!!
Wij zijn arabfan in hart en nieren, het stroomt in onze aders, wij willen nooit anders meer <3

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-10 17:40

ArabianRanch schreef:
Op mijn hyves heb ik mijn WWW aangepast voor Bibs ;( Hopelijk komt Bib er bovenop :(:)

Toen Siv zo ernstig ziek was (dec2006) hebben we ook veel hartverwarmende reacties gehad, men o men, het zag er ook niet goed uit. Maar deze knokkerd is er ook weer bovenop gekomen (ook Siv is zelfs geopereerd voor koliek in 2004)!!!!
Als Siv geen wonderpaard is, weet ik het ook niet meer ..... Dus Bibs, kom op, je komt er weer bovenop !!!! _/-\o_ We denken aan jullie ....

Natas: het is indd een apart (op zijn zachtst gezegd) clubje :o maar we zouden niemand willen missen !!!
Wij zijn arabfan in hart en nieren, het stroomt in onze aders, wij willen nooit anders meer <3

+:)+ _/-\o_ we worden allemaal ouder en wijzer he :D
Ik zou ook niemand willen missen in ons clubje!

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 17:43

Helemaal gelijk. Het kan er hard aan toe gaan, maar wat je nu bv. in dat topic daar ziet: puur hartverwarmend, zoveel steun van iedereen. Is iets om te koesteren, hoor!