Zadel voor mijn brede Fjord gezocht!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marjan1986

Zadel voor mijn brede Fjord gezocht!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-10 13:03

Hallo, ik heb zelf een Kieffer ulla salzgeber dressuurzadel. Met dit zadel rij ik op mijn kruising Fries X draver en op mijn fjord. Op mijn kruising Fries ligt het als een huis. en op mijn fjord redelijk, dus ik moet opzoek naar een nieuw zadel voor mijn fjord. Aangezien ik mijn Kieffer zo fijn vind zitten vind ik het heel erg moeilijk om een vergelijkbaar zadel te vinden alleen dan een stuk goedkoper! Weet iemand mischien nog iets kwa zadels wat vergelijkbaar is met mijn Kieffer? Het moet een diepe zit hebben, vaste zweetbladen, en dikke kniewrongen. Ik zit nu zelf aan Jc te denken... Heb al op een massimo en kentaur gezeten. Maar massimo vond ik een harde zit hebben en de kwaliteit van het leer van de kentaur vond ik niet echt mooi.

Yunomi

Re: Zadel voor mijn brede Fjord gezocht!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 13:05

JC is wel een vergelijkbaar zadel, middenklasse. Goede prijs / kwaliteit verhouding.

Nicole288

Re: Zadel voor mijn brede Fjord gezocht!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 13:10

Dubbelpost: [HAR] Zadel gezocht voor mijn fjord!!!!

TS, ik heb je eerdere topic juist verplaatst naar HAR (harnachement), het is niet de bedoeling om 2 dezelfde topics te hebben lopen. Deze moet daarom een slotje krijgen.