Sportdag voor fjorden en haflingers 18 september in Zeeland

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Oretha

Sportdag voor fjorden en haflingers 18 september in Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-10 23:05

Heey bokkers,

18 september is er weer een sportdag voor fjorden en haflingers, georganiseerd door Fjorden Zeeland. Je kunt je deze dag inschrijven voor dressuur en springen.

Locatie: Stal de Kroo in Nieuw en Sint Joosland --> http://www.dekroo.nl

Op deze website staat ook meer informatie over hoe je je op kunt geven.

Groetjes Chantal

Rianne87

Re: Sportdag voor fjorden en haflingers 18 september in Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 07:41

Is dat knhs?

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-10 07:44

Rianne87 schreef:
Is dat knhs?

Nee geen KNHS helaas.

Rianne87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 07:45

O jammer!

wollewaps

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 23:00

Vind 't jammer dat 't met de haflinger samen is (sta als enige fjord op een stal vol haflingers). Maargoed, ik doe wel gewoon mee :) dressuur + springen denk ik :)

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-10 09:39

Ze doen sinds dit jaar ook de haflingers en fjorden bij elkaar, omdat er anders te weinig aanmeldingen zijn. Vorig jaar is de fjordendag ook niet door gegaan door te weinig aanmeldingen.

wollewaps

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 10:41

Ja idd, marieke zei 't al :) 't is inderdaad allang goed dat ze er een ras bij hebben gezocht, zodat 't toch door kan gaan :)

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-10 10:20

wolkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 18:43

Ik hoorde het inderdaad, was pas nog om spullen geweest bij de Kroo namelijk! ;)
Helaas moet ik tot 16.00 uur werken, dus zal dan al wel te laat zijn om nog te komen :P

juf_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:44

Volgende keer doen we mee willeke!

Misschien ga ik wel even kijken, wel erg leuk!

Voor wie meedoet: succes!

wolkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 22:01

Haha doen we, over 2-3 jaar strijden we zelfs tegen elkaar ;)

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-10 20:46

Er zal op de wedstrijddag zelf een fotograaf aanwezig zijn!! Zij maakt prachtige foto's. Deelnemers zullen via de mail hiervan op de hoogte gebracht worden.

De foto's komen na de wedstrijddag op de website van Mandy Lome (http://www.mandylome.nl) te staan. Van daaruit kunnen ze besteld worden. Bestelling zijn snel in huis! Prijzen zullen in de mail vermeld worden.

ukoldaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 14:16

Denk dat ik mijn man probeer over te halen om gezellig te gaan kijken!

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-10 14:56

Gezellig, altijd leuk als er kijkers komen!

marieke67

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 17:01

ukoldaatje schreef:

Denk dat het zeker leuk is om eens te komen kijken. Wie weet volgend jaar ook meedoen? ;)
Ik ben er zelf heel de dag want mijn twee fjordenbeesten doen aan alles (behalve het springen) mee. Ik zit in het bestuur van Fjorden Zeeland dus ben mede-organisator van de dag. We hopen op goed weer maar de voorspellingen voor zaterdag zien er veelbelovend uit. Mocht je vragen hebben over de fjordenafdeling dan kan je me altijd aanschieten!

marieke67

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 17:04

ukoldaatje schreef:

Meedoen zal wat lastig worden zeker (kijk net even in je profiel en zie een leuk jong ding op de foto...) haha!!!

Dreeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 12:51

ukoldaatje schreef:

Even off-topic, ik zie dat je Ghandi van Eveline hebt gekocht, wat leuk!!
Veel plezier met hem, maar dat zal wel lukken!

Ik kom morgenmiddag even kijken, krijg Fjordenmensen uit Drenthe op bezoek en die vinden het vast leuk
om ook even op de sportdag te kijken.

wollewaps

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 09:27

't was een geslaagde dag :)

marieke67

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 16:08

wollewaps schreef:
't was een geslaagde dag :)

Helemaal mee eens Sabine! :D :D

Maar oooooh wat was ik moe gisterenavond. Na afloop nog even nagekletst met bestuur en wat deelnemers, alle mest opgeruimd op het terrein van de Kroo (want ja, we willen natuurlijk nog wel eens terugkomen toch?) en toen naar huis. Kom je thuis met een vieze trailer, zadels, hoofdstellen, witte dekjes, een kar, tuig en dan nog de werdstrijdkleding en dat moet dan ook nog opgeruimd.... We zaten geloof ik tegen acht uur pas aan tafel. Ben helemaal trots op Bjarne. Hij heeft het zo netjes gedaan en dat voor de eerste keer :D Weet nu zeker dat we in november voor de ABOP gaan!

En de haflingers organiseren ook nog een strandrit binnenkort waar wij weer voor zijn uitgenodigd. Leuk voor Ylona misschien?

Ben trouwens erg benieuwd naar de foto's van Mandy Lomé....

wollewaps

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 16:55

Pfff, ik wordt al moe van je verhaal :P
wel super dat Bjarne 't zo goed doet! bij de dressuur liep ie ook echt om van te kwijlen <3 Ben ook inderdaad zeer benieuwd naar de foto's van Mandy! :)
Oeh, strand... Yloon d'r favoriete (cross)terein :Y) Zou wel gaaf zijn om nu wat meer samen met een andere ras(sen) te organiseren (buitenritten / sportdagen)!

viv77

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 16:59

Ook ik vond het een geslaagde dag, zeker voor herhaling vatbaar..
Vond het zelf wel erg jammer dat mijn eigen fjord er toch echt te oud voor is geworden maar was blij dat ik er op deze manier bij kon zijn..
Marieke; heb het je gisteren ook nog gezegd Bjarne is er een om zuinig op te zijn..Zou zeker de IBOP gaan doen..en natuurlijk landelijk uitbrengen maar dat lijkt me redelijk duidelijk..

marieke67

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 20:11

viv77 schreef:
Ook ik vond het een geslaagde dag, zeker voor herhaling vatbaar..
Vond het zelf wel erg jammer dat mijn eigen fjord er toch echt te oud voor is geworden maar was blij dat ik er op deze manier bij kon zijn..
Marieke; heb het je gisteren ook nog gezegd Bjarne is er een om zuinig op te zijn..Zou zeker de IBOP gaan doen..en natuurlijk landelijk uitbrengen maar dat lijkt me redelijk duidelijk..

Ja op Bjarne zijn we héél zuinig hoor! En Chantal gaat 9 oktober starten met hem. Donderdag gaan we samen een beginnetje maken met het springen voor de IBOP (ABOP???) weet t ff niet meer.... whatever....
Voor jou zeker jammer dat Fjordy te oud is, maar ach als iemand dr pensioen heeft verdiend is zij het wel volgens mij ;) En jureren gaat je ook goed af! Misschien leuk om je daar nog eens verder in te gaan bekwamen over een paar jaar of zo?

marieke67

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 20:13

wollewaps schreef:
wel super dat Bjarne 't zo goed doet! bij de dressuur liep ie ook echt om van te kwijlen <3 Ben ook inderdaad zeer benieuwd naar de foto's van Mandy! :)
Oeh, strand... Yloon d'r favoriete (cross)terein :Y) Zou wel gaaf zijn om nu wat meer samen met een andere ras(sen) te organiseren (buitenritten / sportdagen)!

Nou Sabine, jonge enthousiaste fjordenbezitters is precies wat we zoeken!!!! Helaas waren het er een poosje te weinig. Niks voor jou om bijvoorbeeld weer een viertal te beginnen? Of wordt Yloon daar helemaal hyper van?

wollewaps

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 20:49

marieke67 schreef:
wollewaps schreef:

Nou Sabine, jonge enthousiaste fjordenbezitters is precies wat we zoeken!!!! Helaas waren het er een poosje te weinig. Niks voor jou om bijvoorbeeld weer een viertal te beginnen? Of wordt Yloon daar helemaal hyper van?

Ik zal wel eens kijken, lijkt me zeker leuk! :) Caroussel enzo doen we wel eens hier met de manege, gaat opzich wel goed zolang ze niet voorop loopt, want dan wordt het tempo teveel opgevoerd :+ Maar binnenkort willen we een bonte avond organiseren op stal en dan wil ik kijken of we met de 4 fjorden uit m'n les (Ylona, een fjord van de manege zelf, Nikyta en Ullit (van Lisanne en Marwil, die net lid zijn geworden van "Fjorden Zeeland")) een 4-tal showtje kunnen doen :) Dus wie weet vloeit daar wat uit voort :P Misschien valt er wel iets te verzinnen voor deze Zeeuwse Dag van volgend jaar? We zullen wel zien! ;)

MandyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 00:19